رییس اداره بیمه تامین اجتماعی شعبه سرپل‌ذهاب گفت : ۲۴ هزار و ۶۸۷ نفر از جمعیت این شهرستان بیمه شده اصلی و تبعی زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و خدمات بیمه‌ای دریافت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حیدر قدمی رییس اداره بیمه تامین اجتماعی شعبه سرپل‌ذهاب گفت : ۳۸۳ قالیباف، ۹۹۸ کارگران ساختمانی و یک هزار و ۸۹۱ بازنشسته نیز از مزایای بیمه‌ای این اداره برخوردار هستند.

او گفت : باتوجه به شیوع بیماری کرونا در سه ماه اول نخست سال جاری خدمات این اداره به صورت غیرحضوری بوده که این با همکاری بیمه شدگان و مستمری بگیران زیرپوشش این اداره میسر شده است.

رییس تامین اجتماعی سرپل ذهاب افزود: درخواست تعویض دفترچه درمانی، دریافت سوابق بیمه ای، تقاضای بازرسی کارگاه، کسر اقساط حقوق بازنشستگان در بانک‌ها همگی از خدمات غیرحضوری این اداره در سه ماه نخست امسال بوده است.

قدمی ادامه داد: در مجموع در سه ماه گذشته ۲ هزار و ۲۰۴ فقره دفترچه درمان برای بیمه شدگان صادر و ۲۹۵ مورد بازرسی نیز از واحد‌های زیرپوشش این اداره انجام شده است.

او گفت: ثبت درخواست بازنشستگی، ثبت استراحت پزشکی بیمه شدگان و ده‌ها خدمات دیگر که به صورت غیرحضوری و بدون مراجعه به سازمان انجام می‌پذیرد کمک قابل توجهی برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در جامعه خواهد کرد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.