سلیمانی دشتکی با اشاره به برنامه ریزی برای محرومیت زدایی از منطقه هلیلان در استان ایلام، گفت: ۲۵۳ میلیارد تومان اعتبار برای محرومیت زدایی در هلیلان اختصاص یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام صبح امروز شنبه در دومین نشست قرارگاه سازندگی هلیلان که با حضور محمد امید معاون مناطق محروم ریاست جمهوری و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در استانداری ایلام برگزار شد، گفت: هدف از تشکیل قرارگاه سازندگی زدودن غبار محرومیت از چهره هلیلان است و در همین ابتدای کار سه گام مهم در قرارگاه برداشته شده است.

او ادامه داد: با سفر مسئولان استان به مناطق محروم هلیلان و بررسی مسائل و مشکلات رسماً قرارگاه سازندگی هلیلان شروع به کار کرده است.

استاندار ایلام اضافه کرد: در سفر به تهران خواسته‌ها و مطالبات مردم این منطقه در دیدار با مسئولان هشت نهاد و وزارتخانه پیگیری شده و امروز شاهد حضور مسئولان معاونت مناطق محروم ریاست جمهوری در استان هستیم تا حاصل این فعل و انفعالات منجر به توسعه مناطق محروم و روستایی استان به ویژه منطقه محروم هلیلان شود.

سلیمانی دشتکی در ادامه هلیلان را محروم‌ترین نقطه کشور عنوان کرد و افزود: برای رفع محرومیت این منطقه نیازمند اعتبارات ملی هستیم و تا کنون ۲۵۳ میلیارد تومان اعتبار برای این مهم در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.