فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۲۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرمان که از سوی قاچاقچیان از خط لوله اصلی سرقت شده بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  لوله اصلی انتقال سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در عملیات ماموران انتظامی پاسگاه رباط  شهرستان کرمان، ۲۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق که از سوی قاچاقچیان از خط لوله اصلی سرقت شده بود،  کشف شد. 

 او در  تشریح این خبر افزود: ماموران انتظامی پاسگاه رباط شهرستان کرمان، حین گشت زنی‌های شبانه و نامحسوس در ساعت ۳ بامداد در بیابان‌های حوزه انتظامی خود به یک دستگاه کامیون که در حال تردد بود، مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

سردار ناظری تصریح کرد: راننده کامیون با دیدن ماموران، بدون توجه به ایست پلیس اقدام به فرار کرد که در نهایت عرصه را بر خود تنگ دید و کامیون را در بیابان رها و با استفاده از تاریکی شب متواری شد.

او بیان داشت: ماموران انتظامی موفق شدند در بازرسی از کامیون که از سوی قاچاقچیان تغییر کاربری داده بود و در انتقال سوخت فعالیت داشت، ۲۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق را کشف کنند.

 فرمانده انتظامی استان کرمان در ادامه با اشاره به گمانه زنی‌های پلیس مبنی بر احتمال بارگیری این سوخت از خط لوله اصلی در آن منطقه، گفت: با تلاش‌های پلیس و بازدید از خط لوله اصلی سوخت، مشاهده شد قاچاقچیان با استفاده از شگرد‌های خاص و تخصصی در مسیر این خط لوله، اقدام به سرقت فرآورده‌های نفتی می‌کنند.

او با اشاره به شناسایی قاچاقچی و تلاش پلیس برای دستگیری او افزود: قاچاق سوخت و کالا، ضربه مهلکی را بر اقتصاد کشور وارد می‌کند و پلیس بنا به وظیفه خود به صورت جدی با پدیده شوم قاچاق برخورد کرده و فعالیت قاچاقچیان را به صورت مستمر رصد می‌کند.

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار