مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: ۹ درصد اشتغال کل شهرک‌های صنعتی کشور در شهرک‌های صنعتی استان قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در بازدید از شهرک صنعتی چناران، گفت: در ۴۰ شهرک و ناحیه صنعتی به متقاضیان زمین واگذار شده و هم اکنون ۲ هزار و ۶۸۲ واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی فعالیت می‌کنند.

او با اشاره به اشتغال ایجاده شده برای ۲ هزار ۱۲۱ نفر در سال گذشته، افزود: هم اکنون افزون بر ۷۷ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی مشغول به کار هستند که ۹ درصد اشتغال کل شهرک‌های صنعتی کشور در این استان ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی ادامه داد: وجود ظرفیت‌های بی نظیر استان و مراکز تحقیق و توسعه دانشگاهی و واحد‌های صنعتی و همچنین فناوری‌های نوین شرکت‌های دانش بنیان استان فرصت‌های بزرگی است که برای اشتغال بیشتر باید استفاده کنیم.

مهدی زاده مقدم با اشاره به اینکه نگاه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به اشتغال بیشتر در مناطق کمتر توسعه یافته است، بیان کرد: مزایا و مشوق‌های مناسب برای توسعه این مناطق به خصوص برای اشتغال مولد پیش بینی شده تا سرمایه گذاران و متقاضیان این مناطق بهره برداری کنند.

او تصریح کرد: صنایع کوچک و متوسط سبب پویایی صنعت، ایجاد اشتغال مولد و رشد اقتصادی شدند و ارزش افزوده صنعتی مناسبی برای صنعتگران و سرمایه گذاران به وجود آورده اند.

انتهای پیام// ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.