مهم‌ترین پیام‌های رسیده در تاریخ ۸ تیرماه از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف برای ما ارسال کرده‌اید.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ هشتم تیرماه در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است. 


ب

 



چرا با اعضای هیئت‌علمی‌ها که علاوه بر حقوق خوب و مزایای خوب به فرزندانشان هم در کنکور سراسری سهمیه می‌دهند و در نقل‌وانتقال هم سهمیه دارند پس آن کارگر و کارمند با حقوق پایین باید فرزندش از این سهمیه محروم باشد پس شورای انقلاب فرهنگی چه کار می‌کند آیا ظلم در حق طبقه محروم جامعه نیست با این امتیازاتی که فرزندان هیئت علمی می‌دهند.



سلام خسته نباشید، کارگزاری آگاه در بورس، الآن از سه شنبه شب تا حالا قطع هست و سرمایه‌گذاران تو بورس بدون تکلیف و سردرگم نمی‌دانند ضرر زیان و اعتراضشان رو به کجا باید ابلاغ کنند، لطفاً اطلاع‌رسانی کنید.



سلام خسته نباشید من مادر بیماری زمینه‌ای کلیه دارد و خودمم آسم دارم لطفاً برای سلامتی دانشجویان ما خواستار تعویق آزمون‌ها هستیم.



من سوژه خاصی ندارم برای ارسال، چون متأسفانه اتفاقاً این چند روز اخیر فقط سوژه برای حرص خوردن من و امثال من و مردم، تورو خدا به داد بازار خودرو برسید بعد ثبت‌نام موقتی که اتفاق افتاده دوباره التهاب شدید افزایش بی‌دلیل و بی‌رویه قیمت‌ها تو بازار آزاد شدید زیاد شد مصرف‌کننده چه گناهی کرده که قیمت‌ها روزانه تغییر می‌کند و اغلب زیاد میشه؟ لطفا سری به بازار خودرو چیتگر بزنید تا بفهمید دلال‌های گرامی چه بلایی سر مردم بیچاره می‌آورند.

 


 

از اوایل سال ۹۹ سه بار کرایه تاکسی‌های خط اندیشه. آزادی شده. از ۶.۵۰۰ به ۷۵۰۰ و ۸۵۰۰ و جدیداً ۱۰۵۰۰ تومان. یک کارگر و کارمند در ماه با رفت و برگشت روزانه می‌بایست ۲۱۰۰۰ تومان پرداخت کند؛ که در یک ماه با کسر جمعه‌ها.۴۶۶۰۰۰ الی ۵۰۰۰۰۰ تومان از حقوق خود کرایه پرداخت نماید. مسئولین اتحادیه تاکسیرانی حومه چرا پیگیر این‌گونه مسائل نیستند؟ خواهشمنداست در این خصوص اعلان خبر فرمایید. سپاس از توجه زیبایتان.

 



لطفاً مالباختگان سیمان البرز را دریابید. چرا سیمان البرز رسانه‌ای نمی‌شود همین صداوسیما که تبلیغ می‌کرد سیمان البرز در گرمسار بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ سیمان در خاورمیانه خواهد بود و باعث اغفال بسیاری از مردم شد و حالا که سهامداران مالباخته‌اند سراغی از سهامداران و این کارخانه کذایی را نمی‌گیرد. لطفاً موضوع سیمان البرز را پیگیری فرمایید. با تشکر

 


 

سلام خسته نباشید این نامه‌هایی که ریس شورا برای مشکلات روستا می‌زنند متأسفانه مسولین بی‌لیاقت ما بعد از ۴۲سال از عمر با برکت انقلاب همش دروغ میگن یه کاری انجام نمیدن مگ ما جز این خاک نیستیم نه آب داریم نه برق خوبی نه جاده داریم نه اینترنتی، متأسفانه جاده خاکی مسولین شهرستان خوابند اصلاً به فکر مردم نیستن جاده خاکی مارو سالی ۲بار تیغ می‌زنند با نامه و پیگیری‌های مکرر دهیار و ریس شورا این‌ها فقط قول می‌دهند دیگ ب هیچ وعده‌ای عمل نمی‌کنند. حسن ریسی از استان سیستان بلوچستان شهرستان فنوج بخش کتیج روستای رمش



تسهیلاتی که قرار بوده به مشاغل پرداخت بشه از۲۹ خرداد تائید شده، اما هر وقت به بانک میریم می‌گویند که سایت بسته هست. شما پیگیری کنید. به خدا اقساطمان عقب‌افتاده به این وام احتیاج داریم. روزبه‌روز سود می‌ره روی قسط وام هامون. ممنون میشم


 

برای چهارمین روز متوالی سیستم معاملات آتی آنلاین کارگزاری آگاه قطع است و نه رئیس بورس و نه بورس کالا و نه وزیر اقتصاد و نه برای هیچ‌کس دیگِ مهم نیست.



با سلام مشکلی وجود دارد که گریبان تمام خودروداران را گرفته و آن این است که با وجود داشتن معاینه فنی توسط دوربین‌های سطح شهر جریمه می‌شوند به این صورت که فاصله دوهفته‌ای بین انجام معاینه فنی و ارسال اطلاعات به سیمفا وجود دارد در این دو هفته حداقل دو هفته چرا باید خودرو‌ها جریمه شوند یعنی از مقابل هر دوربین ترافیکی که عبور کنند با وجود داشتن معاینه فنی به دلیل کوتاهی عمدی یا غیرعمدی در ارسال اطلاعات به سامانه یکپارچه معاینه فنی ایران یا سیم فا اتومبیل‌ها با جرائم سنگین نداشتن معاینه فنی مواجه می‌شود چه کسی پاسخگوست این‌جانب در زمان ارسال این پیام چند روزی است که معاینه فنی گرفته‌ام به دلیل عدم ثبت اطلاعات در سیستم نمی‌توانم از خانه خارج شوم. با تشکر



با عرض سلام لطفاً پیگیر استخدام معلمان حق‌التدریس باشید با وجودی که آقای روحانی تصویب کردند هنوز وزارت اجرا نکرده بلاتکلیف هستیم.


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۰۸ تير ۱۳۹۹
لطفا امتحانات رو لغو نکنید. من که دیگه از بس درس خوندم خسته شدم.
آخرین اخبار