دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: هر چه پلیس کارآمدتر و توانمندتر در اجرای وظایف خود اقدام کند در سیستم قضایی آثار آن را خواهیم دید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، دادستان مرمان   دادخدا سالاری، دادستان  عمومی و انقلاب مرکز کرمان در نشست تعاملی شورای قضایی استان با فرماندهی انتظامی کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیرماه به ویژه شهید مظلوم آیت الله بهشتی با بیان اینکه در کنار یک دستگاه قضایی مقتدر همواره پلیس مقتدر و کارآمد قرار دارد، گفت: عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مرهون تلاش ها، رشادت ها و ایثارگری های جانبازان و شهدا و رهنمودهای امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است. 

او افزود: همگرایی و همدلی بسیار خوبی بین مجموعه های انتظامی و قضایی استان کرمان وجود دارد که باید روز به روز ارتقا یابد و تلاش کنیم نقاط ضعف برطرف شود. 

سالاری بیان کرد: یکی از موضوعات مهم در دادستانی کرمان، توجه به حقوق شهروندی و آموزش و تعلیم ضابطین دستگاه قضایی است. 

او ضمن تاکید بر اثرات ارزشمند تلاش های مجموعه انتظامی استان در توسعه امنیت و پیشگیری از وقوع جرم، گفت: هر چه پلیس کارآمدتر و توانمندتر در اجرای وظایف خود اقدام کند، در سیستم قضایی آثار آن را خواهیم دید.

این مقام ارشد قضایی در استان کرمان ضمن تشکر از اقدامات شبانه روزی ناجا برای تامین امنیت جامعه، عنوان کرد: رفتارهای پلیس و دستگاه قضایی بایستی برای تقویت اعتماد عمومی باشد و ارتقای احساس عدالت و امنیت در جامعه در گروی همگرایی، همکاری، پشتیبانی و تعامل دستگاهی قضایی و نیروی انتظامی است.

او تصریح کرد: پلیس بایستی در مقابله با اشرار، برخورد قاطع و سخت داشته باشد و در مقابل با شهروندان جامعه با رحمت اسلامی و احترام برخورد کند. 

سالاری با بیان اینکه امنیت زمانی در یک جامعه پایدار می ماند که قانون در آن جامعه نهادینه شده باشد، بیان داشت: پلیس در هر جامعه ای پیشانی آن نظام محسوب می شود و از اهمیت خاصی در جوامع برخوردار است؛ زیرا مقوله امنیت جایگاه والایی دارد و پلیس ارمغان آور امنیت است.

 انتهای  پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار