خط دفاعی تیم پرسپولیس برنامه ویژه‌ای برای مهار مهاجم پیکان دارند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پرسپولیسی‌ها در دیدار با پیکان به دنبال کسب ۳ امتیاز هستند و تلاش می‌کنند تا فاصله امتیازات خود را با تیم رده دوم جدول (سپاهان) بیشتر کنند.  

یکی از مهاجمان تیم فوتبال پیکان که در لیگ برتر عملکرد خوبی داشته شهریار مغانلو است. این بازیکن با ۱۰ گل زده در صدر جدول گلزنان  لیگ برتر است، امید زیادی دارد تا تعداد گل‌های خود را افزایش دهد و خط دفاعی پرسپولیس نیز کار سختی برای مهار این بازیکن خواهند داشت.

پرسپولیسی‌ها در ۲۱ بازی گذشته در لیگ برتر تنها ۱۰ گل دریافت کرده اند و در این بازی نیز شجاع خلیل زاده در کنار محمدحسین کنعانی زادگان مامور مهار مهاجم بلندقامت و گلزن پیکان خواهند بود.


بیشتر بخوانید:


اکنون مغانلو امیدوار است برابر پرسپولیس بتواند یکی از نفرات تاثیرگذار تیمش لقب بگیرد تا همچنان مشتریان خود را در پایان فصل و تابستان داغ نقل و انتقالاتی ایران حفظ کند. این بازیکن در ابتدای لیگ نوزدهم و نقل انتقالات زمستانی از پرسپولیس پیشنهاد داشت، اما تصمیم گرفت در پیکان بماند.

دیدار پیکان و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر، فردا (یکشنبه) از ساعت ۲۱ در ورزشگاه شهدای شهرقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار