با غیبت کوویلیتایا در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان، دروازه بان جوان شاهین شهرداری بار دیگر در ترکیب اصلی تیمش به میدان خواهد رفت.

در غیاب دروازه‌بان گرجستانی؛ فرصت درویشوند برای ثبت نخستین کلین شیت در لیگ نوزدهمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با وجود گذشت حدود یک ماه از آغاز تمرینات شاهین شهرداری بوشهر، ماکسیم کوویلیتایا و لوکا گادرانی به دلیل محدودیت‌های ایجاد شده در گرجستان برای جلوگیری از سفر‌های خارجی غیر ضروری هنوز نتوانستند به ایران بازگردند. البته چند روز پیش مسئولان باشگاه اعلام کردند مقدمات بازگشت این ۲ بازیکن گرجستانی به ایران فراهم شده و گادرانی و کوویلیتایا به زودی در تمرینات سفیدپوشان بوشهری حاضر خواهند شد.

با این وجود ۲ بازیکن گرجستانی شاهین شهرداری برای قرار گرفتن در ترکیب تیمشان مقابل نفت مسجد سلیمان شانسی ندارند و در صورت صلاحدید کادرفنی، "کوویلیتایا" و "گادرانی" از بازی هفته بیست و سوم می‌توانند تیمشان را در بازی برابر پرسپولیس همراهی کنند.

کوویلیتایا در ۲۱ هفته سپری شده از لیگ نوزدهم، یکی از کلیدی‌ترین مهره‌های شاهین شهرداری بوشهر بود و با اعتماد "میشو کریستیچوویچ" در تمام بازی‌ها درون دروازه شاهین شهرداری ایستاد و عملکرد قابل قبولی ارائه داد.

با غیبت دروازه‌بان گرجستانی در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان، بار دیگر شاهد بازگشت ابوالفضل درویشوند به ترکیب شاهین شهرداری بوشهر خواهیم بود. پس از اخراج "کوویلیتایا" در بازی برابر شهرخودرو در هفته دوم، درویشوند ۳ هفته پیاپی این فرصت را به دست آورد تا مقابل پیکان، نساجی و ماشین سازی تبریز به میدان برود.

دروازه درویشوند در این ۳ دیدار، در مجموع ۷ بار فرو ریخت تا کوویلیتایا بار دیگر به ترکیب اصلی برگردد.

سفیدپوشان بوشهری ۸ تیرماه در ورزشگاه شهید مهدوی میزبان نفت مسجد سلیمان هستند و باید دید دروازه‌بان جوان شاهین شهرداری در این دیدار حساس می‌تواند نخستین کلین شیت خود در لیگ نوزدهم را به ثبت برساند و جایگاه خود را درون دروازه تثبیت کند یا باز هم کوویلیتایا به ترکیب اصلی بازمی گردد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار