سرمربی تیم خاتم اردکان گفت: برای فصل پیش‌رو به دنبال کسب نتایجی بهتر و برگشتن به روز‌های اوج هستیم

فرهاد نفرزاده سرمربی تیم خاتم اردکان در گفت و گو  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، با اشاره به انتخاب مجدد وی به عنوان سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان، گفت: از سال قبل که من به اردکان رفتم قرار بود تا برای فصل پیش‌رو هم در این تیم به کارم ادامه دهم؛ در واقع به نوعی قراردادم با مسئولان خاتم یک سال و نیم بودکه با شیوع ویروس کرونا و برخی تغییرات در سطح استان موجب شد تا کار برای ادامه همکاری کمی دیرتر شروع شود.

او افزود: از فروردین‌ماه ارتباط مسئولان خاتم اردکان با من استارت خورد تا اینکه سرانجام جمع‌بندی‌های نهایی صورت گرفت و قرار شد برای فصل پیش‌رو هم من روی نیمکت این تیم بنشینم بدون شک دنبال کسب نتایجی بهتر از سال گذشته هستیم و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

نفرزاده ادامه داد: لیگ پیش‌رو احتمالاً با ۱۲ یا ۱۳ تیم برگزار می‌شود و در این بین ۱۱ تیم نفرات مدنظر خود را جذب کرده اند ما سال گذشته نفرات خوبی در اختیار داشتیم و می‌خواهیم با حفظ همان اسکلت و جذب چند بازیکن خوب تیم را تقویت کنیم. می‌دانم که خیلی از بازیکنان قرارداد امضا کرده‌اند و به همین دلیل کار کمی برای ما سخت خواهد بود.

سرمربی تیم خاتم اردکان با اشاره شرایط مالی باشگاه خاتم، تصریح کرد: واقعیت این است که بودجه ما نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده، اما بسیار شفاف و گارانتی شده است. تلاش خواهیم کرد با بضاعتی که داریم تیم خوبی را ساخته و رضایت هواداران و مسئولان را جلب کنیم.

خاتم اردکان سابقه قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا در سال ۲۰۱۸ و نایب قهرمانی در سال ۱۳۹۶ در لیگ برتر والیبال را دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.