رئیس جمهور گفت: من در ۶ ماه اخیر روز استراحتی در بین مسئولان اجرایی کشور ندیدم.

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور امروز (چهاشنبه) در جلسه هیئت دولت، با اشاره به سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، گفت: یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران باز کردن فضا برای همه زنان جهت حضور درفعالیت‌های مختلف است.

روحانی با تبریک هفته قوه قضاییه گفت: شهید مطهری و شهید بهشتی دو سرمایه بسیار ارزشمند در کشور بودند و شهیدبهشتی در آن زمان فعالیت‌های بسیار مفیدی در داخل و خارج کشور داشتند؛ همچنین او بهترین مدیر و پرورش دهنده مدیران بود.

او افزود: اگر خط رفتاری شهید بهشتی در قوه قضاییه، امروز هم اجرا شود نتایج بسیار خوبی دارد. شهید بهشتی کسی بود که در برابر ناروایی‌ها و ظلم‌های بی حساب و کتاب رفتار بسیار مناسبی داشت.

رئیس جمهور بیان کرد: عملکرد و روحیه درخشان این مرد بزرگ یعنی شهید بهشتی ارزش بسیاری دارد و امیدواریم قوه قضاییه و تمامی دستگاه‌ها به آن توجه کنند.

او یادآور شد: وظیفه ما به عنوان دولت و مردم این است که مشکلات را حل کنیم، مشکلات مربوط به فرد یا قوه خاصی نیست و مربوط به تحریم ظالمانه آمریکا از سال ۹۷ است؛ ما ۳ سال است که در حال مقاومت هستیم. تمام مسئولان در حال تلاش و فداکاری برای مردم هستند و حتی جمعه و روز تعطیل نمی‌شناسند؛ ما و دیگر مسئولان کشور تا ثانیه‌های آخر با همین روحیه مقاوم کار خود را انجام می دهیم.

رئیس جمهور ادامه داد: بنده اطلاع دارم که مردم این روزها با مشکلات متعددی روبرو هستند، زیرا قیمت کالاها و ارز در حال نوسان است اما ما از قدرت کافی برای عبور از این مشکلات برخورداریم.

روحانی گفت: ما همان دولتی هستیم که در سال‌های قبل تورم کشور تک رقمی و تراز صادرات و وارداتمان مثبت بود؛ این فشارهای اخیر عادی نیست و دشمنان قصد به زانو درآوردن ملت ایران را داستند اما کار بزرگ را رهبر معظم انقلاب برای هدایت انجام دادند؛ همچنین بنده در این ۶ ماه اخیر استراحت از مسئولان عالی رتبه کشور ندیدم.

۴۱ میلیارد دلار صادرات غیر نفتیتا پایان امسال

رئیس جمهور تصریح کرد: خوشبختانه آمار صادرات نفتی و غیرنفتی ما با ماه‌های قبل بسیار متفاوت است و شرایطمان روز به روز بهبود پیدا می‌کند؛ باید صادرکنندگان کشور صادرات را افزایش دهند، زیرا دولت موانع را می‌تواند از بین ببرد، همچنین ارز برای دولت است و صادرکنندگان لازم است که این موضوع را بدانند. دولت، صادرکنندگان را به خوبی یاری می‌کند و مشکلی هم ندارد، افزون بر این بخش سیاسی و اقتصادی ما شبانه روز در حال کار هستند تا کشور ما بتواند کالاهای بیشتری صادر کند.

روحانی بیان کرد: بخش بزرگی از مشکلات بر روی دوش دولت قرار دارد و فتوای رهبر انقلاب هم این بوده که ارز برای دولت است؛ اما اگر کسی قصد سواستفاده داشته باشد قطعا بانک مرکزی وارد عمل می‌شود.

او گفت: کسانی که صادرات غیرنفتی را برای ما انجام می‌دهند در خط جهاد قرار دارند، اما حق این مجاهده ممکن است با بعضی از کار‌ها ضایع شود، ما تا پایان سال ان شالله بیش از ۴۱ میلیارد دلار صادرات غیر نفتی خواهیم داشت.

رئیس جمهور اظهار کرد: صادرکنندگان ما باید بدانند، مالک ارز دولت است و موظفند ارز را برگردانند و کسانی که بخواهند تخلف کنند، قوه قضاییه و بانک مرکزی وارد عمل می‌شوند.

او گفت: نگرانی مردم در حال حاضر، قیمت مسکن و اجاره‌بها بوده که دولت در این زمینه بی‌تفاوت نیست و جلساتی هم تشکیل شده است؛ در جلسه کرونا هفته آینده تصمیمات خودمان را برای مشکل مسکن تصویب می‌کنیم.

رئیس جمهور گفت: در طول این ۲ سال، ۲۰۰ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی ما تخریب شد و یا آسیب دید که تمام این واحدها امروزه به صورت کامل بازسازی شده است.

رئیس قوه مجریه ادامه داد: دولت امکانات فراوانی دارد و این امکانات اگر در اختیار قرار گیرد قطعا شرایط تغییر پیدا می کند؛ همچنین دولت زمین های بسیار زیادی دارد و می توان آنها را برای مسکن در اختیار مردم قرار داد؛ البته منظور من از دولت، شرکت ها، دستگاه‌های اجرای و نیروهای مسلح است.

او ادامه داد: بزرگترین مسئولیت وزارت اقتصاد حفظ و نگه داری بورس است زیرا مساله بسیار ارزشمند است؛ طرح های نیمه تمام را نه این دولت و نه دولت بعدی می‌تواند تکمیل کند پس لازم است که به مردم واگذار شود تا رواق ایجاد شود.

رئیس جمهور افزود: یک هزار و ۲۰ معدن ما می توانند احیا شوند و شغل های بسیار زیادی برای جوانان ایجاد کند که یکی از وظایف اصلی وزارت صمت ما است.  دولت باید صادرات را تسهیل و با مدیریت کارآمد آن را کنترل کند، گاهی ابلاغیه یا مصوبه‌ای می‌تواند مشکلات را حل کند.

روحانی تاکید کرد: امروز دولت الکترونیک می‌تواند گره‌گشای بسیاری از کار‌ها باشد، ما در همین جلسه اخیر دولت به این نتیجه رسیدیم که برخی از کار‌ها برای دریافت مجوز ۵۰ الی ۶۰ روز زمان می‌برد، اما با الکترونیکی شدن می‌توان آن را در یک هفته انجام داد.

رئیس جمهور بیان کرد: مردم برای دریافت یک مجوز از شهرداری باید ۳ ماه معطل شوند، رفت و آمد کند و همیشه هم که آسانسورشان خراب است؛ تمام مجوز یک ساختمان را از طریق دولت الکترونیک می‌توان در یک هفته دریافت کرد؛ چرا مردم را می‌دوانید؟ دولت باید مسئله دولت الکترونیک را دنبال کند و ان شاالله مشکلات حل شود.

او تاکید کرد: امکان دیگر دولت، سهام بنگاه‌های اقتصادی است یعنی سهام بانک‌ها، شرکت‌های دولتی است ، آنها باید وارد عمل شوند و سهام خود را عرضه کنند.

روحانی اضافه کرد: تمام وزارتخانه‌ها، دستگاه‌ها، شرکت‌ها و نیروهای مسلح اگر زمین در اختیار خود دارند باید آن را به وزارت مسکن و شهرسازی بدهند؛ حددود یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد نیمه کاره وجود داشت که وزارت مسکن تمام امکانات را برای آنها لحاظ کرده است.

رئیس جمهور افزود: در همین روز‌ها وزارت مسکن قراردادی را برای احداث ۲۰ هزار واحد مسکونی در تهران منعقد کرد، اما این کار باید سرعت پیدا کند؛ مردم بدانند که ما زمین را در اختیار کسانی به صورت رایگان یا با قیمت کم قرار می‌دهیم که قصد ساخت مسکن داشته باشند، البته بانک‌ها در این زمینه مسئولیت بسیار سنگینی دارند.

هشدار روحانی به کشورهای اروپایی و آژانس

رئیس جمهور بیان کرد: رفتار ما تا به امروز با آژانس بین المللی انرژی اتمی، قانونی و مناسب بوده اما این اواخر آمریکایی و رژیم صهیونیستی فشار بزرگی به آژانس وارد کرده و ترس من ایجاد آلودگی توسط این رژیم‌ها به آژانس است.

روحانی بیان کرد: وظیفه آژانس این است که به مردم اطلاع دهد، مواد هسته‌ای چگونه مصرف و کنترل می‌شود. اما در حال حاضر این ۲ رژیم از آژانس می‌خواهند دنبال کاری رود که مربوط به ۲۰ سال قبل است؛ طبیعتا در حال گول زدن آژانس هستند البته ما برای ابلاغ یک پاسخ قاطع به ان‌ها مشکلی نداریم، اما مبنای ما همیشه همکاری بوده است.

رئیس جمهور افزود: کشور روسیه و چین با رژیم صهیونیستی و آمریکایی بسیار خوب و قاطعانه برخورد کردند و زیر بار فشار نرفتند؛ همچنین ایران آمادگی همکاری تنگاتنگی با آژانس دارد. هر زمانی که آمریکا اعلام کند به مقررات سازمان ملل باز گشته و تعهدات خود در برجام را اجرایی می‌کند ما همان لحظه آماده مذاکره‌ هستیم.

روحانی گفت: این دو رژیم در حال منحرف کردن آژانس انرژی اتمی از مسیر خود هستند و قصد گول زدن آن را دارند، اما ما همکاری خود را با آژانس حفظ می‌کنیم و اروپایی‌ها که همیشه شرمنده ما هستند و به تعهدات خود عمل نکردند حتی تلفنی و حضوری از ما عذرخواهی می‌کنند.

او گفت: آژانس باید بتواند استقلال خود را حفظ کند زیرا آبروی آژانس بسیار ارزشمند است؛ اخیرا کاخ سفید اعلام کرده که برای مذاکره آماده هستیم که باید بدانند دولت ایران هم همیشه آماده است، آنها باید بیایند تسلیم قانون شوند و عذرخواهی کنند، زیرا ایران همیشه در چارچوب انصاف و قانون حرکت کرده است.

رئیس جمهور اظهار کرد: عذرخواهی از ملت ایران، جبران خسارت ها و بازگشت به مقررات و چارچوب ۱+۵ می تواند راه حل باشد، اما بعضی تعارفات بی اساس و حرافی‌ها به دلیل انتخابات و گرفتاری است. اگر دنبال دروغ نیستید عذرخواهی کنید و به مقررات بازگردید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۰۵ تير ۱۳۹۹
استراحت نکردین قیمت ها شده صد برابر خواهشمندم برین استراحت کنین تا قیمت ها ارزان بشه مرسی حسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۰۵ تير ۱۳۹۹
خاوری هم مدیر عامل بانک ملی بود حالا نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۰۵ تير ۱۳۹۹
در ۶ ماه اخیر مسئولان اجرایی کشور استراحت نداشتند خوب پولشو گرفتن الان میشه بفرمایید چکار کردن کوه جا به جا کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۰۵ تير ۱۳۹۹
باسلام حسن اقای فریدون شما را به همه مقدسات قسم به مسئولین اجرایی بگویید کاری نکنید فقط بفکر استراحت خودتون باشید کاری نکنید خیلی بهتره شاید خودبه خود قیمتها امد پایین
Iran (Islamic Republic of)
شوريد سمنانى
۱۱:۵۳ ۰۵ تير ۱۳۹۹
درسته نه ٦ ماه بلكه ٦ سال است استراحت نكردند و براى مفسدين سفره پهن كردند و قوه قضاييه را بزحمت فراوان انداختند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۰۵ تير ۱۳۹۹
حتما این موضوع را هم صبح جمعه متوجه شدی
Iran (Islamic Republic of)
بی جام
۰۸:۴۳ ۰۵ تير ۱۳۹۹
مسئولین استراحت نمیکردن،خواب بودن،بنده خدا مثل اینکه خودت هم خوابی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۰۵ تير ۱۳۹۹
بدبخت کرایه نشینها
Iran (Islamic Republic of)
بهرامی
۰۸:۳۱ ۰۵ تير ۱۳۹۹
پنجاه هزار میلیارد بدبد یکی برداره فرار کنه خستگیشون در بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۰۵ تير ۱۳۹۹
اقای روحانی شما هم 8سال استراحت نداشید ممنون از تلاشهای شبانه روزی تان........
Iran (Islamic Republic of)
سیستان
۰۸:۲۱ ۰۵ تير ۱۳۹۹
از بس کار کردین دلار شده ۲۰ هزارتومن، سکه شده ۸ میلیون، طلا هم که ۸۵۰ هزار
Iran (Islamic Republic of)
ali
۰۸:۰۰ ۰۵ تير ۱۳۹۹
برو استراحت کن / چرا خودتو اذیت می کنی/ مارم بیچاره کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۰۵ تير ۱۳۹۹
هوعف با این وضعیتی ک درست کردن منتم میزارن واسه کارایی ک هیجوقت نکردم استراحت لازمم هستن
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۷:۳۲ ۰۵ تير ۱۳۹۹
کاش کلا میرفتید استراحت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۱ ۰۵ تير ۱۳۹۹
مشخصه از نتیجه اش که هیچ استراحت نکردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۸ ۰۵ تير ۱۳۹۹
خدایا هر طور دوست داری ما رو از این دنیا ببر
ولی خواهشا با ماست و مرغ ،، کیلویی خدا تومن و پراید اینقدر تومان از دنیا نبر ! آخه توهین هم حدی داره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۴ ۰۵ تير ۱۳۹۹
کاش یک کمی استراحت کنند تا ما هم استراحتی کنیم
Iran (Islamic Republic of)
كرمعلى
۱۷:۵۹ ۰۵ تير ۱۳۹۹
خيلى زيبا بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۶ ۰۵ تير ۱۳۹۹
حالا کادر درمان رو می فرمودید یه حرفی چون همه دیدن که با دل و جون کار کردن ولی مسئولین اجرایی جوک سال 99 بود چون هیچ سالی به این بیکاری نبودن
Germany
Sasan
۰۵:۵۷ ۰۵ تير ۱۳۹۹
خواهشا برید استراحت کنید،از اینجا به بعدشو به چیزی دست نزنید تو رو خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۲ ۰۵ تير ۱۳۹۹
از وقتي كه حسن جون اومد تو كار بنده خدا يك روز استراحت نداشته همه تقصير ما ملت كه اوضاع اينجوري شده ببخشيد
Iran (Islamic Republic of)
سامی
۰۴:۳۳ ۰۵ تير ۱۳۹۹
یا خدا استراحت نکردن همه چی شد هفت برابر !!! اگر خواب برن چه به روزمون میاد .
اقا رییس جمهور لطفا اگر برای شما مقدوره دیگه کارگروه برای مبارزه با گرانی ها تشکیل نده جان عزیزت , باز میبینی عقل کل های تشکیلاتت جمع میشن چند تا قانون و شرط فشل میزارن برای مسکن هم کرایه ها بیشتر میشه و هم جمعیت کارتن خوابها .
اقا اصلا بیخیال گرانیها باش .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۲ ۰۵ تير ۱۳۹۹
معلومه خیلی زحمت میکشین بخاطر همینه که ما کشوری ثروتمند با مردمانی فقیر داریم
Iran (Islamic Republic of)
ehsan
۰۲:۴۸ ۰۵ تير ۱۳۹۹
آره واقعا در طول این ۷سال استراحت نداشتن.خخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۳ ۰۵ تير ۱۳۹۹
استراحت نداشتین دلار شد ۲۰۰۰۰تومان سکه شدهشت میلیون مسکن و خودرو به این روز افتاد به نظر من همتون برین استراحت
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۲:۱۰ ۰۵ تير ۱۳۹۹
مسئولین محترم لطفا استراحت کنید، بخدا ما راضی نیستیم، استراحت کنید شاید گرانی ها کمتر شد، شاید مستاجران یه نفس راحت کشیدن، استراحت کنید شاید کمی آرامش به جامعه برگشت... جان هرکس دوست دارید برید مرخصی طولانی مدت و کلا برنگردید...
Germany
ناشناس
۰۱:۳۴ ۰۵ تير ۱۳۹۹
ظالم هیچ وقت نمی مونه
Iran (Islamic Republic of)
fjdj
۰۱:۲۹ ۰۵ تير ۱۳۹۹
این 6 ماه مسئولین کشور بجای کار اگر میخوابیدن اوضامون بهتر بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۳ ۰۵ تير ۱۳۹۹
اگه روزی نیم ساعت برای مردم کار میکردین الان وضعمون این نبود
Sweden
ناشناس
۰۱:۲۰ ۰۵ تير ۱۳۹۹
خسته نباشی دلاور...
Iran (Islamic Republic of)
کورش
۰۱:۱۱ ۰۵ تير ۱۳۹۹
در ۶ ماه اخیر مسئولان اجرایی کشور فرصت استراحت نداشتند ..

در ۷ سال اخیر مردم فرصت نفس کشیدن

مردم یادتون میاد دلار روز به روز بالا میرفت
تا ۱۴۰۰ با رو حانی
Iran (Islamic Republic of)
هیت مردم
۰۰:۵۵ ۰۵ تير ۱۳۹۹
روحانی جون جون ما دیگه خسته شدیم از این کارا بابا ما آدمیم تو روحانی جون جون چرا بهترین امکان تا رو داری ما چی داریم بر یک وام سه ضامن میخاد
آقایان من طرف سه ضامن نداشته باش باید چیکار کنه
دنیا ما همین خداحافظ شادی دنیا شادی رفت دنیا گریه آمد
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۰:۵۴ ۰۵ تير ۱۳۹۹
منعاشق کشورم ایران هستم همیشه گفتم امامردم عزیزکشورم تامادرتصمیم گیری درست دررای دادنمون نداشته باشیم هیچی درست نمیشه مابایدمسئولین کشورمون رودرست انتخاب کنیم کسی روانتخاب کنیم به فکراین دنیانباشه فقط اخرتی فکرکن کسی که اینجوری فکرکن به وظایفش به درستی عمل میکنه مثه اقای رئیسی مابرای این انقلاب شهیدزیاددادیم پای این کشوروانقلاب ودنیمون وایستادیم فقط بایددرست انتخاب کنیم همین
Iran (Islamic Republic of)
محمد امین
۰۰:۵۱ ۰۵ تير ۱۳۹۹
الهی بمیرم که استراحت نداشتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۰ ۰۵ تير ۱۳۹۹
#***مااستراحت‌نخواهیم‌کرد***شهیدبهشتی
#***در۶ماه‌اخیرمسئولین‌اجرایی‌کشوراستراحت
نداشتند***حسن‌روحانی
***جامعه‌ای‌که‌درآن‌گروهی‌سیروگروهی‌گرسنه‌
باشند‌،جامعه‌اسلامی‌نیست.***شهیدبهشتی
***درآیین‌مااساس‌دینداری،ادای‌امانت‌وپایبندی
به‌عهدوپیمان‌است.راستگویی‌سبب‌اصلاح‌امورو
دروغگویی‌سبب‌تباهی‌کارهاست.***حسن‌روحانی
مراسم‌تنفیذ‌حکم‌ریاست‌جمهوری۱۳۹۲
××××××اکنون‌قضاوت‌باشما××××××
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۰۵ تير ۱۳۹۹
اقاى روحانى. ببين مردم بيدارند حساب هم دستشون هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۴ ۰۵ تير ۱۳۹۹
میشه لطف کنید شما هیچ کاری نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۰۵ تير ۱۳۹۹
شما جیب ما رو نزن....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۰۴ تير ۱۳۹۹
مستاجر تا کی باید عذاب بکشه خدا میدونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۰۴ تير ۱۳۹۹
بداد مردم برسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۰۴ تير ۱۳۹۹
احمدی نژاد محبوب ترین رئیس جمهور
دوستت داریم احمدی نژاد عزیز .
Iran (Islamic Republic of)
خودم
۲۳:۱۰ ۰۴ تير ۱۳۹۹
زهی خیال باطل
Iran (Islamic Republic of)
عباسپ
۲۲:۵۶ ۰۴ تير ۱۳۹۹
بمیر بابا
United States of America
ناشناس
۲۲:۵۳ ۰۴ تير ۱۳۹۹
مگر مردمی که دو شیفت کار میکنن خواب و استراخت دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۰۴ تير ۱۳۹۹
دولت در زمینه اجاره‌بها به مردم کمک خواهد کرد
اول بگذارید خوب همه چیز گرون بشه بعد منت بگذارید و با بی تدبیری بدترش کنید و بگید اگر ما نبودیم وضع از این هم بدتر بود
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۲۲:۳۵ ۰۴ تير ۱۳۹۹
با سلام
آقای روحانی تو که نه ار ریاست جمهوری دست بر میداری نه به مردم میرسی
لااقل مرزهای ایران رو وا بزار تا ما بریم دیگه خسته شدیم از این همه گرانی و
بدبختی
Iran (Islamic Republic of)
عبدالرضا غیایی شاملو
۲۱:۵۴ ۰۴ تير ۱۳۹۹
اگر در ۶ماه اخیر روز استراحت نداشتید علتش آن است که در ۶سال گذشته آن روز کاری نداشتید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۰۴ تير ۱۳۹۹
ماشالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۰۴ تير ۱۳۹۹
من بالای 10مورد نظر ارسال کردم منصفانه ولی توسایت ندیدم بذارید!!!!ولی بازم نظرم رو ارسال میکنم

رئیس جمهور که نه ولی رئیس برجام بگیم به نظرم بهتره!!!
جناب دکتر،اینم از اتحادیه
اروپا !!!حالا ثابت شد رو حرف غربیها هم نمیشه حساب کرد-اگرهفت سال از عمر دولت رو صرف شرکتهای دانش بنیان و بها دادن به نخبه های جوان این کشور میکردید
الان بجای اونهایی که از رای دادن به شما پشیمون هستن،اونهایی که به شما رای نداده بودن اظهار ندامت میکردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۰۴ تير ۱۳۹۹
استراحت نداشتن چیکار کردن؟ همه چیز که ۱۰۰۰ برابر شده مرغ تو بندرعباس جلو سید مظفر میفروشند کیلو ۱۷.۵۰۰ این ثمره تلاش مسئولینه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۰۴ تير ۱۳۹۹
مشکل می دانیدکجاست،مشکل سیاست حارجی شماست که ۴۲است می خوایدآمریگاه را یک تنه نابودکنیدچنان ضرباتی یه این کشورواردکردیدکه تاصدسال دیگر نمی توانیدبسازیدش آمریکاه ستیزی راکناربذاریدمشکلت کشور حل میشود چه بخوایدو چه نخواهیدآمربگاه وجود داردابر قدرت جهان است وبایداین مسئله رابپذیریدکه راهی جزاینکه باسیاست درست ومنطقی ودوراز دشمن مشکلات رابااین کشورحل کنید راه دیگری نیست کاری که دنیا انجام می دهند.
Switzerland
ناشناس
۰۹:۵۲ ۰۵ تير ۱۳۹۹
با نظر شما موافقم باید بین ایران و آمریکا روابط برقرار بشه هر کشوری که با آمریکا دوسته پیشرفت کرده از قدیم گفتن با کسی نشست و برخواست کن که سرش به تنش بی ارزه ما هم میریم با کشورهای از خودمون بدبخت تر باهاشون روابط اقتصادی داریم آمریکا هر چی باشه از روسیه و چین بهتره همین روسیه به تاریخ نگاه کنین با حقه و کلک کشورهای آذربایجان و گرجستان ارمنستان و تاجیکستان رو از ایران جدا کرد روسیه خیلی نامردتر از آمریکاست چین هم فقط به فکر منافع خودشه که کالاهای بنجل و بی کیفیت و بندازه به ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۰۵ تير ۱۳۹۹
مشکل بی عرضگی و غربزدگی مسئولان ما و از آن مهمتر اشتباهات فاحش ما در رای دادن و انتخاب اینگونه مسئولان است. 7 سال مذاکره کردند و کل مملکت را به باد دادند بستون نیست باز دنبال مذاکره اید کی میخواین بیدار بشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۰۵ تير ۱۳۹۹
نه اينجورى هم نيست اينجا هم جاى بحث دوستى با امريكا نيست ولى برابر دستور دين مبين اسلام با دشمن با حسن كلام سخن بگوييد بدبختى هاى دشمن را اينهمه برخش نكشيد كه به دشمنى خودش شدت و سرعت ببخشد و دلار را به ٢٠ هزارتومان برساند كه رساند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۰۴ تير ۱۳۹۹
جناب ربیس جمهور نمره شما کلا صفر میباشد.در هیچ موردی موفق نیستی.برای مثال چرا من کارگر بعد از ۲۲سال کارگری در شرکت نفت نباید تیدیل وضعیت بشوم و از امکانات شرکت نفت استفاده کنم با وجود داشتن پسر ۱۹ساله معلول ذهنی حرکتی خیلی شدید.تبعیض بیداد میکنه جناب رییس جمهور.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۰۴ تير ۱۳۹۹
اشک من که درومد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۰۴ تير ۱۳۹۹
استراحت کنید اقدامات شما تاثیری نداشته ! بجای اصلاح امور فقط روزمره از این جلسه میرن تو اون جلسه !!!!
چونکه وضع مردم روز به روز بدتر میشه !!!
شما خودتون به زحمت نندازید !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۰۴ تير ۱۳۹۹
ان شا الله
Iran (Islamic Republic of)
ناسناس
۲۰:۴۴ ۰۴ تير ۱۳۹۹
واقعا خسته نباشین،استراحت نداشتین؟!مگرکاری کردین که استراحتم بخواین داشته باشین!؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی جعفری
۲۰:۴۰ ۰۴ تير ۱۳۹۹
پس با این دلیل متوجه شدیم چرا قیمتها سرسام آور بالا رفته،کاشکی مسئولین یکم استراحت کنند تا قیمتها افت کنند
Switzerland
ناشناس
۲۰:۳۹ ۰۴ تير ۱۳۹۹
گرونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۰۴ تير ۱۳۹۹
شب و روز کار شده تا این گرانی ها درست شده
شب و روز کار شد تا بتزین 3 تومان شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۰۴ تير ۱۳۹۹
قیمت نیسان شده دوبرابر این چیه وضعشه بخدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۰۴ تير ۱۳۹۹
بله واقعا دیگه خیلی کار کردین‌....فک کنم ی شش ماهی هم برین استراحت و دست به هیچی نزنین وضع کشور و مردمش بهتر بشه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۰۴ تير ۱۳۹۹
شما از وضعیت جامعه و اقتصاد معلومه که شش ماه استراحت و خودو خوراک ندارید شما دلار 20 تومن طلاگرمی 820تومن اجاره بها سر سام آور مسکن سر به فلک کشیده باز هم از زحمت های شما بگن ولی خجالت میکشم شما که شرمنده مردم نیستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۰۴ تير ۱۳۹۹
قبلا هشت سال جنگ و مقاومت داشتیم
و در دوران شما هشت سال بدبختی و بی مسئولیتی
Iran (Islamic Republic of)
سیف اله
۱۹:۳۴ ۰۴ تير ۱۳۹۹
یا شیخ مسئلتون ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چه بگویم که نا گفتنش بهتر است !!!!!!!!اونایی که بهت رای دادن هنگ کردن ما که رای ندادیم فقط فقط زود خورجینتو بردار برو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۰۴ تير ۱۳۹۹
علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ملت
۱۹:۱۲ ۰۴ تير ۱۳۹۹
کجاست اون آقای جهانگیری که از شما و برنامه هاتون تعریف میکرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۰۴ تير ۱۳۹۹
اگر به شما سخت گذشته ما عذرخواهی می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ایلیا
۰۶:۵۱ ۰۵ تير ۱۳۹۹
گل گفتی دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۸:۵۶ ۰۴ تير ۱۳۹۹
حسن جون ما مردم رو حلال کن خیلی بهت زحمت دادیم.
United States of America
ناشناس
۱۹:۰۳ ۰۴ تير ۱۳۹۹
خسته نباشید آقای روحانی ۷ تومن شده ۲۰ میلیون تومن
United States of America
ناشناس
۱۴:۴۸ ۰۵ تير ۱۳۹۹
۷ تومن شده ۲۰هزار تومن نه ۲۰ میلیون تومن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۰۴ تير ۱۳۹۹
وای چرا دوره ی روحانی تموم نمیشه چرا تو نمیری ولمون کن همش دروغ همش اختلاس همش تصمیمات اشتباه یعنی ی آدم درست تو دم و دستگاه تو نیست بهت بگه ب جای ی قرون دوزاری که میدی به مردم، فکر باش زمینه ساخت مسکن ارزون رو پایه ریزی کنی چیه هی پول دوزار میدی فک کردی باهاش میشه چیکار کرد
Germany
ناشناس
۲۰:۴۲ ۰۴ تير ۱۳۹۹
روحانی و هر کی بیاد همین هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۰۴ تير ۱۳۹۹
میخوای شما بیا جای ما ،ما بریم جای شما شاید این وضعیت اسفناکی که واسمون درست کردی رو بتونیم ی کاریش کنیم شما هم بشین استراحت لاکچری بکن علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۶:۲۹ ۰۴ تير ۱۳۹۹
خدا بداد برسه دولت آقای روحانی می خواد تو موضوع اجاره بها ورود کنه . علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۰۴ تير ۱۳۹۹
نگرانی مردم در حال حاضر، قیمت مسکن و اجاره‌بها، قیمت دلار و طلا، قیمت سر به فلک کشیده لوازم منزل و سختی ازدواج جوانان، قیمت گوشت قرمز ،‌ مرغ، تخم مرغ و اقلام اساسی زندگی بوده
این درسته کلیدسااااااز
Switzerland
ناشناس
۱۶:۱۶ ۰۴ تير ۱۳۹۹
آقای روحانی از دلار ۲۱ هزار تومانی چه خبر؟ نکنه باز هم صبح جمعه اطلاع پیدا میکنین ؟ ولی تا صبح جمعه فکر کنم دلار بشه ۲۵هزار تومان خسته نباشید برید استراحت کنید شما بود و نبودتون هیچ فرقی برای مردم نداره ببخشید اینجوری صحبت کردم معذرت میخوام ولی باید حقایق را گفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۰۴ تير ۱۳۹۹
مسئولان با چه هدفی استراحت نداشتند ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۰۴ تير ۱۳۹۹
خراب کردن اوضاع به حدی که بیشترین فشار برمردم وارد بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۰۵ تير ۱۳۹۹
با هدف بى ارزش كردن ريال بالا بردن دلار تا مرز ٢٠ هزار تومان و بالاتر - افتاد؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۱۰ ۰۴ تير ۱۳۹۹
اقای روحانی حرف هات تکراری اندر تکراریه و مشکلات و گرانی و بی ارزش شدن پول ملی ترمز بریده. مگر شما خودت نگفتی هزاران میلیارد نقدینگی دست مردمه ؟ یعنی پول درداخل کشور هست. پس اگر کاربلد هستی چرا آن نقدینگی را در جهت تولید ساماندهی نکردی؟ اینکه ربطی به تحریم و فروش نفت نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۰۴ تير ۱۳۹۹
از طلا گشتن پشیمان گشته ایم
مرحمت فرموده ما را مس کنید
خوب به شعارهای انتخاباتی عمل کردید
چنان رونق اقتصادی درست کردید که ما آرزو داریم تا 1404 با روحانی و جهانگیری باشیم
Iran (Islamic Republic of)
میلاد67
۱۵:۰۱ ۰۴ تير ۱۳۹۹
شماها که 7 سال استراحت کردید به قول خودتون این 6 ماه فعالیت داشتید که جز گرانی های بی سابقه ثمره دیگه ای نداشته
بهتره این چند ماه به پایان دولتتون استراحت کنید تا ان شاءالله زودتر از دست شما بی وجدانها راحت شیم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۵۴ ۰۴ تير ۱۳۹۹
راست میگه مسئولان استراحت نداشتن دنبال خالی کردن جیب مردم بودن
United States of America
حمیدرضا
۱۴:۲۷ ۰۴ تير ۱۳۹۹
مسؤلان اجرایی کارشون رو خوب انجام بدن استراحت هم کنن ما که حرفی نداریم.
United States of America
ناشناس
۱۹:۰۵ ۰۴ تير ۱۳۹۹
مسؤلان اجرایی کارشون رو خوب انجام دادن حمیدرضا
خسته نباشید آقای روحانی ۷ تومن شده ۲۰ میلیون تومن
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۴:۲۴ ۰۴ تير ۱۳۹۹
7 سال خردین و غارت کردین سخته 6 ماه کارکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
United States of America
ناشناس
۱۹:۰۷ ۰۴ تير ۱۳۹۹
6 ماه کارکرده !
United States of America
ناشناس
۱۹:۰۷ ۰۴ تير ۱۳۹۹
خسته نباشید آقای روحانی ۷ تومن شده ۲۰ میلیون تومن
Iran (Islamic Republic of)
ehsan
۰۲:۵۰ ۰۵ تير ۱۳۹۹
چرا ناحق میگی کجا ۶ماه کار کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۰۴ تير ۱۳۹۹
شکسته نفسی نفرمایید جناب پرزیدنت الان هفت ساله مسئولان اجرایی استراحت ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۰۴ تير ۱۳۹۹
داداش ببخشید ما نمیدونستیم استراحت نکردن ما کیف میکنیم شرمنده برین استراحت دیگه بر نگردین مملکت بدون شما خودش خوب اداره میشه
United States of America
ناشناس
۱۹:۰۹ ۰۴ تير ۱۳۹۹
بدون استراحت آقای روحانی ۷ تومن شده ۲۰ میلیون تومن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۰۴ تير ۱۳۹۹
منم به نوبه خودم از همه مسوئلین تشکر میکنم استراحت نکردن
با کار شبانه روزی وضع مملکت شده این
واقعا که آقای رئیس جمهوررررر
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۵۰ ۰۴ تير ۱۳۹۹
شما از پس پرداخت یه بیمه بیکاری برنمیایین
استراحت نداشتین شما؟؟؟ ببین کار به کجا رسیده باران کوثری جونتون که انجوری تو ورزشگاه آزادی سنگ روحانی رو به سینه میزد حالا اومده بر علیه تو و اون مسوولین بی خاصیت حرف میزنه....زودتر استعفا بده برو کلا استراحت کن...خسته شدی تو این شش ماه دلاور!!!!!!
United States of America
ناشناس
۱۳:۴۸ ۰۴ تير ۱۳۹۹
یعنی دولت فکر می کنه با این کمک اجاره که یه وام چندصدهزاری هست،مشکل حل میشه؟....
خدایا به حق شهدا،خودت این ملت رو دریاب.
الهی آمین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۰۴ تير ۱۳۹۹
مرغ کیلویی200000ریال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۰۵ تير ۱۳۹۹
حتما میخاد وام با سود بالا به مردم پرداخت کنند دو برابر پس بگیرند از اون ورهم دوباره اجاره بها صدبرابر بشه قشنگ مردم به طور کامل بیچاره شن جوری که دیگه بلند نشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۰۴ تير ۱۳۹۹
آقای رئیس جمهور اشکال نداره
در عوض ۷ سال و ۶ ماه در حال استراحت بودین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۰۴ تير ۱۳۹۹
مرغ هر عدد شصت هزار تومان تبریک به تمام ملت ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۰۴ تير ۱۳۹۹
این دولت جمله. رهبر رو بد برداشت کردن
آقای خامنه ای گفتن سال جهش تولید
نه سال جهش قیمت !!!
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۳:۲۹ ۰۴ تير ۱۳۹۹
حالا مردم بدهکار دولت و مسئولین شدن
من بابت بی خوابی ها و استراحت نکردن ونرفتن به مسافرت و سیرو سیاحت نکردن در جزایرقناری از مسئولین معذرت میخواهم ببخشین خواب و ستراحت نداشتین ولی جناب روحانی مردم هم خواب و هم خوراک هم امنیت شغلی و البته از نداشتن حق و حقوق شهروندی در بدترین شرایط قرار داشتهو دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۰۴ تير ۱۳۹۹
دیگه مرغ هم نمیشه خرید ،هرکیلو بیست هزار تومان،برای دریافت پروتیین به دور از چشم مسئولین حکومتی پر تلاش برید سویا بخورید،تا نفهمیدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۰۴ تير ۱۳۹۹
چون حرف از سویا زدی الان قیمت سویا صد برابر میکشه بالا دیگه اونم نمیشه خرید
Iran (Islamic Republic of)
كرمعلى
۱۱:۴۱ ۰۵ تير ۱۳۹۹
همين طوره برادر انوقت ها كه به راى مردم احتياج داشتند و خودشان را تكه تكه كردند و به اي در و ان در زدند كه تا رييس جمهور شدند ، خود را بدهكار مردم ميدانستند و وعده ميدادند ولى حالا كه همه بدبختى ها روى سر طبقه مستضعف خراب شد بدهكار دولت هم شديم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۰۴ تير ۱۳۹۹
وقتي راه رو پيدا نكردي صد سال هم كار كنين فايده نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۰۴ تير ۱۳۹۹
داریم از این همه گرونی خفه میشیم ،تخم مرغ ۱۲۰۰ رو کجای دلمون بزاریم؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۲۳ ۰۴ تير ۱۳۹۹
سلام.خوهشا یک غکری هم به حال مغازه دار هابکنید.صاحب مغازه ها رحم ندارند.تو این کسادی ومریضی هرروز اجاره را زیاد میکنند.
Germany
امیر
۱۳:۲۱ ۰۴ تير ۱۳۹۹
کاش جناب حسن جرعت داشتن و مثل رئیس قوه ی قضاییه می آمدن و جواب سوالات مردم رو در مقابل مجری نترس جواب میداد کاش جرعت میان مردم رفتن رو داشتن
هرچند با وضعیت هوایی و گرم شدن هوا و بیماری که رئیس جمهور مبتلا به اون هست تو این روزها خطرناک تر هم شده توانشو ندارن.
اقای روحانی شما که لیاقتشو نداری و نخواهی داشت جیک جیک مستونت بود فکر زمستونت بود؟
نمیدونم کار مسئول اجرایی چیه که افتخار میکنید 6ماه استراحت نکردن.
...
Iran (Islamic Republic of)
حكمت
۱۱:۴۷ ۰۵ تير ۱۳۹۹
امير جان حوصله دارى دعوت كردى بيايد اسمان ريسمان ببافد. اقاى روحانى بايد در مقابل مقام معظم رهبرى خجل باشد
France
ناشناس
۱۳:۲۱ ۰۴ تير ۱۳۹۹
فکر کنم استراحت کنید . بهتر میتونید کار کنید.
Iran (Islamic Republic of)
متین
۱۳:۱۹ ۰۴ تير ۱۳۹۹
مردم دیگه قدرت کافی برای عبور از مشکلات را ندارن مگر چقدر توانایی ایستادگی و تحمل در برابر مشکلات و گرانیها و بی کفایتی و بی مدیریتی مسئولین را مردم دارن شرایط سخت شده مسئول محترم مملکت درک کن بداد ملت برس من مستاجرم تا بسته حمایتی شما اماده و بدست من برسه هفت کفن پوسوندم
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۳:۱۵ ۰۴ تير ۱۳۹۹
ما از شما هیچی نمیخوایم جناب روحانی ، فقط استعفا میخوایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۰۴ تير ۱۳۹۹
شش ماه استراحت نكرديد اوضاع ما كه بد و بدتر شده ، حالا لطفا كنيد همتون با هم شش ماه بريد استراحت ، مطمئن باشيد وضعيت بهتر ميشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۰۴ تير ۱۳۹۹
بخاطر همینه که 6 ماه قیمت همه چی داره میره بالا. استراحت نداشتن که جیباشونو پر پول کنن. اگر بگیرید بخوابید برای مردم بهتره! خداقوت. علی برکت الله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۰۴ تير ۱۳۹۹
وقتی یچی میگی چیزا ده برابر گرون میشن یا خدااا سکه ۸ میلیونو نیم چخبره
Iran (Islamic Republic of)
متین
۱۳:۲۰ ۰۴ تير ۱۳۹۹
خونه رو نمیگی صاحبخونه هفتگی داره زیاد میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۰۴ تير ۱۳۹۹
بازم راهکار اشتباه به جای کمک نقدی زمینه ساخت مسکن ارزان قیمت برای خانه اولی ها را فراهم کنید یا ساخت انبوه مسکن و زمین رایگان را در دستور قرار دهید.
چقدر یک سیاست اشتبته را تکرار می کنید. پول به مردم ندهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۰۴ تير ۱۳۹۹
فقط خدا میدونه...
-
ناشناس
۱۲:۴۲ ۰۴ تير ۱۳۹۹
خسته نباشی دلاور!!! پس از خواب هم ،جمعه خبردار می شوی !!! افسار بازار از دست رفته . قدیمها هر ماه گرانی داشتیم . الان گرانی شده روزانه . من نمی دانم تو اونجا چکار می کنی ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۲:۳۶ ۰۴ تير ۱۳۹۹
خسته نباشن مسولان اجرایی...
کاش اینها استراحت میکردند...
دقیقا چون اینا استراحت نکردند تو این 6 ماه اینقدر گرونی به بار اومده...
چرا تو تموم نمیشی روحانی....
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۵۹ ۰۴ تير ۱۳۹۹
ای کاش استراحت داشتن تا این همه قیمت مسکن بالا نرود
۱۲
آخرین اخبار