در سومین روز از هفته قوه قضاییه، مسئولان قضایی فارس با بازدید از کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی استان، مشکلات آنها را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حیدر آسیابی دادستان مرکز استان فارس در سومین روز هفته قوه قضاییه از دو واحد تولیدی و صنعتی استان در شهرک صنعتی شیراز بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات دو واحد تولیدی و صنعتی (کارخانه تولید شیشه سکوریت کاویان جام وشرکت صنایع غذایی گل پونه) قرار گرفت.

در حین بازدید مدیران واحدهای تولیدی مذکور خواستاربررسی مشکلات بانکی و مالیاتی توسط دادستان شدند.

 دادستان شیراز با بیان اینکه بیشتر مشکلات واحد‌های تولیدی با بانک‌ها و نرخ‌های سودی تسهیلات است، گفت: تا کنون در کارگروه ویژه‌ای که برای رفع موانع تولید در نظر گرفته شده مشکلات بیش از ٥٠ واحد تولیدی رصد و رفع شده است.

آسیابی با اشاره به تعطیلی کارخانه‌ها به دلیل پرداخت نکردن بدهی خود به بانک‌ها، گفت: با رویکرد جدید و جدی دستگاه قضا و با رصد و پیگیری میدانی مشکلات واحد‌های تولید، اجازه تعطیلی واحد‌ها و بیکاری نیروی انسانی را نمی‌دهیم و همه سعی دستگاه قضا، تحقق دستگاه قضا و شعار سال جهش تولید است.

در پایان بازدید دادستان مرکز استان فارس قول دادند مشکلات مطرح شده را با جدیت پیگیری و تمام مساعی خود را جهت حل مشکلات این دو واحد بکار خواهند گرفت.

همچنین ۲۰ تن از مدیران دادگستری و شورای قضایی استان فارس از ۲۰ واحد تولیدی، اقتصادی، خدمات رسان و مجتمع‌های قضایی بازدید کردند.

در این برنامه جامع کشوری که در راستای حمایت از تلاش تولیدکنندگان و کارگران در دستور کار قرار گرفت، مدیران قضایی فارس با حضور در شهرک صنعتی شیراز و منطقه ویژه اقتصادی و شهرستان‌های فسا، زرقان، فیروزآباد، بیضاء، سپیدان و بختگان ضمن استماع درخواست‌های کارفرمایان و تولیدکنندگان سخنان و مطالبات کارگران را پیگیری کردند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.