رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: رسیدن به شعار سال یعنی جهش تولید، نیازمند حمایت از کارآفرینی در بخش صنعت و تولید است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ پرویز توسلی‌زاده رییس کل دادگستری استان کرمانشاه یکی از مهمترین برنامه های تدوین شده در هفته قوه قضاییه را بازدید از کارخانه های تولیدی به منظور حمایت از سرمایه گذاری و تولید و نیل به شعار سال یعنی جهش تولید دانست.

او حمایت از کارآفرینان و تولیدکنندگان و پشتیبانی از سرمایه‌گذاری مشروع را از برنامه‌های اساسی دستگاه قضایی دانست و گفت : رسیدن به شعار سال یعنی جهش تولید نیازمند حمایت از کارآفرینی، صنعت، تولید و سرمایه‌گذاری مشروع است.

او افزود: در جریان بازدید از این واحدها متوجه وجود اراده های خوبی شدیم که جای خوشحالی و تقدیر از دست اندرکاران دارد؛ اراده هایی که توانسته اند با وجود مضایق و کمبودها و باوجود تحریم های همه جانبه ای که وجود دارد به خوبی روند تولید را رهبری کنند و در بخش های مختلف یاری گر بخش اشتغال و کارآفرینی باشند.

توسلی زاده افزود: در شورای اقتصاد مقاومتی مصوب کرده ایم به منظور حمایت از تولید و اینکه کارخانه ها به تعطیلی کشیده نشوند، بانک ها نباید خود نسبت به ارزش‌گذاری واحدهای تولیدی در قبال بدهی های بانکی اقدام کنند و در این راستا از وجود کانون کارشناسان استفاده کنند.

او ادامه داد: علاوه بر موارد بالا به قضات تاکید شده است در صدور احکام قضایی به بخش تولید کمک کنند و با برداشت صحیح از قوانین، به گونه ای برخورد شود که هیچ واحد تولیدی متوقف نشود چرا که در شرایط کنونی یکی از نیازهای اساسی کشور توجه به بخش تولید است و همانگونه که ریاست قوه قضاییه تاکید داشته اند نباید به بهانه بدهکاری هیچ واحد تولیدی تعطیل شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.