نماینده ولی فقیه در استان یزد با انتقاد از کم توجهی به تربیت دینی در مدارس گفت: باید تدین، تعقل و خودباوری در سبک آموزشی ایران تقویت شود.

ناصری، امام جمعه یزدبه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در دیدار با فرماندهان پادگان مرحوم آیت الله خاتمی (ره) اظهار داشت: دشمن به خوبی به اهمیت تربیت، رشد فکری و رشد عقلانی در جامعه اسلامی آگاه بوده و تمام تهاجم خود را علیه این محور‌ها قرار داده است.

امام جمعه یزد با انتقاد از بی توجهی به تربیت دینی در برخی مدارس خاطرنشان کرد: هم اکنون در برخی عرصه‌های آموزش و پرورش به این مسائل توجه شده و اقداماتی صورت گرفته که باید تقویت شود.

آیت الله ناصری گفت: در صورتی که بخواهیم اقتصاد مقاومتی در جامعه محقق شود باید ابتدا تدین داشته باشیم تا با تعهد کار خود را انجام دهیم. پس از آن باید تفکر و تعقل داشته باشیم تا بتوانیم به وسیله آن بهترین راه را انتخاب کرده و با نوآوری زمینه رفع مشکلات و پیشرفت کشور را فراهم کنیم.

او ادامه داد: یکی از مهمترین مسائلی که باید مدیران به کودکان، نوجوانان و جوانان انتقال دهند، بحث خودباوری است، در صورتی که ما خودباوری را در بین فرزندانمان تقویت کنیم قطعا همه مشکلات برطرف می‌شود.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد تأکید کرد: هنوز آموزش ما به سبک درست نرسیده و باید تحولی گسترده در آن به وجود آید.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.