امام جمعه موقت یزد گفت: ساماندهی اوضاع اقتصادی و رسیدگی مستمر به امور معیشتی مردم مهمترین رسالت‌های مسئولان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آیت الله سیدمحمدرضا مدرسی یزدی امام جمعه موقت یزد در خطبه‌های نماز جمعه یزد ساماندهی اوضاع اقتصادی و رسیدگی مستمر به امور معیشتی مردم را از جمله مهمترین رسالت‌های مسئولان و دست‌اندرکاران نظام دانست و گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نقش مهمی در تسریع شرایط و راهکار‌های رسیدگی به امور ملت ایفا می‌کنند.

او افزود: تبعیت بی‌چون و چرا از ولایت فقیه را مهمترین رسالت افراد در جامعه اسلامی دانست و گفت: بصیرت‌افزایی به منظور شناخت راه درست، تنها عامل توسعه همه جانبه کشور است.

امام جمعه موقت یزد بصیرت‌افزایی به منظور شناخت راه درست و پیروی ازرهبر معظم انقلاب را تنها راه توسعه همه جانبه کشور و پاسداری از دستاورد‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: تبعیت بی‌چون و چرا از ولایت فقیه مهم‌ترین رسالت افراد در جامعه اسلامی است.

آیت الله مدرسی یزدی  با اشاره به سالروز اعلام جنگ منافقین علیه انقلاب در ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ گفت: غفلت از راه درست، دست منافقین را به خون هزاران نفر آلوده کرد.

او ادامه داد: بلایی که امروز بشر به آن دچار شده، بسیار بزرگ است که خسارت‌های فراوانی به وجود آورده، اما برخی از خسارت‌ها برای انسان بسیار بزرگ است و یکی از این خسارت‌های بزرگ، محرومیت از حضور در مراسم‌های مذهبی است.

آیت الله مدرسی یزدی با تاکید بر اینکه باید بدانیم این بلا‌ها عمدتا ناشی از عملکرد بشر است، گفت: فساد امروز در تمام دنیا گسترده شده و بسیاری از افراد نسبت به خداوند غافل شده‌اند.

امام جمعه موقت یزد در پایان با اشاره به سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه مصومه (س) و آغاز دهه کرامت گفت: باید حضرت امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) را الگوی خود قرار دهیم و در مناسبت‌های مختلف از آن حضرت تبعیت و پیروی کنیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.