رئیس کل دادگستری مازندران درباره رسیدگی به پرونده افراد مرتبط با طبری در استان توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت‌الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری مازندران امروز سه شنبه ۳ تیرماه در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضائیه در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه بخشی از املاک  طبری در حوزه استحفاظی مازندران  است  احتمال احضار مدیران استانی در ارتباط با این تخلف به دادگاه وجود دارد یا خیر ، گفت: تمام آنچه مربوط به این پرونده است در تهران رسیدگی می‌شود.

او افزود:چنانچه هرکسی به نوعی در این قضیه نقشی داشته باشد در تهران بررسی و از صدا و سیما نیز پخش می‌شود.

حریم ۶۰ متری پلاژ قوه قضاییه باید آزاد ‌شود

حجت‌الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری مازندران، گفت: با توجه به دستور اکید آیت الله رئیسی حریم ۶۰ متر پلاژ قوه قضاییه در استان  باید آزاد شود.

بیشتر بخوانید: ۳۶۰ ساخت و ساز غیر مجاز در حریم راه‌های مازندران متوقف شد

او افزود: این پلاژها که بخشی از آن مربوط به سازمان ثبت اسناد و املاک و بخشی دیگر مربوط به سازمان زندان‌ها است، آزادسازی خواهد شد.

رئیس کل دادگستری مازندران، گفت:در بازدیدی که توسط هیئتی از قوه قضاییه صورت گرفت مقرر شد ساحل حریم ۶۰ متری دریا در حوزه پلاژ قوه قضاییه آزاد شود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی مرادی
۰۹:۱۸ ۰۴ تير ۱۳۹۹
سلام ببخشید یک سوال دارم چطور شد که اقای اژه ای فرمودند که ما چندین سال تحقیق و بررسی کردیم مدرکی دل بر خلاف اقای طبری پیدا نکردیم ببخشید پس چطور اقای رئیسی نیامده فهمید و دستور داد دستگیرش کردند حال نمیخواستند مدرکی پیدا بشه یا ..... خدا کنه مرخصی بهش ندهند که یکدفعه سر از رومانی در بیاره و به ریش همه مثل مابقی که رفتند بخنده ممنون از همکاری