رئیس کل دادگستری مازندران گفت: نیروی انتظامی، نیرویی ولایی است و این افتخاری بسیار ارزشمند و غرور آمیز برای این نیرو است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام محمد صادق اکبری رئیس کل دادگستری مازندران در دیدار فرمانده انتظامی استان با وی، ضمن ابراز خرسندی از انتصاب سردار میرزایی به عنوان فرمانده انتظامی مازندران، گفت: مازندران با توجه به پیشینه تاریخی و دارا بودن مردمانی با تقوا و ولایی نیازمند توجه بیشتراز سوی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی است.

او با اشاره به اینکه این استان با دارا بودن بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید و مردمانی مومن و متعهد به نظام، خدمتگزاری در جهت رونق بیشتر نظم، امنیت را از الزامات مهم نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در این استان برشمرد.

حجت الاسلام اکبری افزود: افتخار نیرو‌های مسلح این است که زیر مجموعه ولایت فقیه و مقام معظم هبری هستند و خدمت در هرکدام از آن‌ها خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است.

رئیس کل دادگستری مازندران نیروی انتظامی را ارگانی حیثتی دانست و گفت: مهمترین رکن نیروی انتظامی نسبت به سایر ارگان‌ها حیثتی بودن آن است چرا که نیروی انتظامی نیرویی ولایی و در مسیر ولایت است و این افتخاری بسیار ارزشمند و غرور آمیز برای این نیرو است.

او با بیان این که نیروی انتظامی از ولادت تا وفات و در شادی و غم در کنار مردم است، افزود: نیروی انتظامی به دلیل نوع ماموریتش بیشترین مراودات را با دستگاه قضایی است و از حیث ما به داشتن این نیرو افتخار می‌کنیم.

حجت الاسلام اکبری با اشاره به نقش مهم نیروی انتظامی در اجرای عدالت و احقاق حق بر همراهی هرچه بیشتر دستگاه قضایی با نیروی انتظامی خبر داد و گفت: تلاش دادگستری مازندران بر این است، هرکس که جرم می‌کند در کمترین زمان ممکن هزینه جرم خود را بپردازد تا مردم احساس امنیت و آرامش کنند.

رئیس دادگستری مازندران افزود: در مازندران به دلیل همت مضاعف و تلاش شبانه روزی ماموران نیروی انتظامی در بخش اجرای احکام و جلب محکومین شاهد پیشرفت چشمگیری در این زمینه هستیم و امیدواریم با تلاش مضاعف نیروی انتظامی و دستگاه قضائی به همه اهداف ترسیم شده در آینده نزدیک برسیم.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.