مدیر کل آموزش فنی حرفه‌ای کردستان گفت: ۶۵ هزار و ۹۴۴ نفرساعت آموزش به بهبود یافتگان اعتیاد در استان کردستان ارائه شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سید جمیل احمدی مدیرکل آموزش فنی حرفه‌ای کردستان گفت: طی یکسال گذشته (اول تیر ۹۸ تا اول تیر ۹۹) ۴۶۹ نفر از بهبود یافتگان اعتیاد از دوره‌های آموزشی کسب مهارت این اداره کل بهره‌مند شدند.

او افزود: این تعداد بهبود یافته طی یکسال گذشته در دوره‌های آموزشی برگزار شده در کمپ‌های ترک اعتیاد به تعداد ۶۵ نفر و زندان‌ها و ندامتگاه‌ها به تعداد ۴۰۴ نفر به مدت ۶۵ هزار و ۹۴۴ نفر ساعت آموزش دیده‌اند.

مدیرکل آموزش فنی حرفه‌ای استان کردستان با بیان اینکه سرویس کار خودرو، جوشکاری، سیم‌کشی مدار‌های ساختمان، مهره‌های تزئینی، پولک و منجوق‌دوزی، تعمیر لوازم خانگی از جمله رشته‌هایی است که بهبود یافتگان از آموزش‌های آن بهره‌مند شدند، اضافه کرد: دوره‌های آموزشی در کمپ‌های ترک اعتیاد در شهرستان‌های سنندج، مریوان و بیجار برگزار شده است.

احمدی افزود: دوره‌های آموزشی ویژه ندامتگاه‌ها و زندان‌ها نیز در هشت شهرستان بانه، بیجار، دیواندره، سقز، سنندج، قروه، کامیاران و مریوان به تعداد ۳۲ دوره و به مدت ۶۱ هزار و ۹۹۹ نفر ساعت برگزار شده است.

او با بیان اینکه این اداره کل بر اساس وظایف خود به عنوان عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان این دوره‌ها را برگزار کرده است، یادآور شد:همچنین انجام ماموریت‌های این اداره کل طبق تفاهم نامه‌های مشترک با اداره کل زندان‌ها و بهزیستی استان از دیگر دلایل برگزاری این دوره‌ها است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.