مديرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان از ارائه 141 هزار و 439 نفر، ساعت آموزش‌های مهارتي فنی و حرفه‌اي در زندان‌ها و پادگان‌های استان خبر داد.

سیدجمیل احمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان در گفت و گو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛گفت: به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی، توانمندسازی، ایجاد شرایط اولیه برای اشتغال و در راستای انعقاد تفاهم نامه همکاری با سازمان زندان‌های استان در سه ماهه اول سال‌جاری با برگزاری47  دوره آموزشی، 95  هزار و 67 نفرساعت آموزش‌های مهارتی به زندانیان درسطح استان ارائه شده است.

 احمدی با اشاره به ارائه آموزش‌های مهارتی به زندانیان استان ، هدف از ارائه این آموزش‌ها را ایجاد انگیزه، امید به زندگی و اشتغال آنان پس از آزادی عنوان کرد.

 وی به نقش تأثیرگذار آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در ایجاد اشتغال پایدار افزود: به منظور توانمندسازی سربازان در دوره خدمت و کسب شرایط اشتغال و کاهش دغدغه آنان برای ورود به بازار کار پس از اتمام دوره سربازی، آموزش‌های مهارتی در پادگان‌های سطح استان به صورت گسترده ارائه می‌شود.

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان خاطرنشان کرد: در سه ماهه اول سال‌جاری به منظور احراز شرایط اشتغال جوانان بعد از خدمت سربازی با برگزاری20 دوره آموزشی برای پرسنل وظیفه، 46 هزار و 372 نفر، ساعت آموزش‌های مهارتی در پادگان‌های نظامی و انتظامی استان ارائه شده است.

انتهای پیام/ م ح

ارائه آموزش های مهارتی در زندان ها و پادگان های کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.