دادستان اردستان گفت: از سال گذشته تا کنون ۱۳۰۰ کیلو تریاک، ۸۱۴ کیلو هروئین و ۴۰۰کیلو شیشه و ۳۸۴ کیلو حشیش از سوداگران مرگ کشف و وسایل نقلیه متهمان هم مصادره شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا شعبان‌فر دادستان اردستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زندانیان در اردستان یکی از مهمترین کار‌ها بوده است و هم اکنون ۱۵ تا ۲۰ زندانی داریم که تحت نظر به اشتغال مشغول هستند؛ همچنین ورودی پرونده‌ها در دادگاه اردستان ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده است

شعبان‌فر با اشاره به مجازات‌های تکمیلی دادگستری عنوان کرد: تا کنون ۵ نفر برای خرید کتاب و۴ مورد برای خرید ماسک و دستکش حکم داده‌ایم.

رئیس دادگاه اردستان با اشاره به کم‌کاری بعضی از اداره‌ها توضیح داد: نماینده حقوقی اکثر اداره‌های شهرستان توجیه نیستند و با دادگاه اردستان همکاری لازم را ندارند

او گفت: در رده‌بندی پرونده‌های اردستان، توهین اولین جرم بوده که از متولیان فرهنگی شهرستان اردستان انتظار می‌رود برای حل این معضل اقدامات جدی کنند.

در ادامه علیرضا کربلایی گفت: از سال گذشته تا کنون ۱۳۰۰ کیلو تریاک، ۸۱۴ کیلو هروئین و ۴۰۰کیلو شیشه و ۳۸۴ کیلو حشیش از سوداگران مرگ کشف و وسایل نقلیه متهمان هم مصادره شده است.

دادستان اردستان با اشاره به پیگیری حقوق عامه مردم گفت: در سرکشی سرزده شبانه از بیمارستان شهید بهشتی اردستان از نبود دکتر متخصص شیفت خبردار شدیم که پیگیری‌های لازم برای حل این موضوع انجام شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.