جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت:در ۴۰ روز گذشته توانستیم ۷ تن مواد مخدر و ۳۰۰ قبضه سلاح جنگی کشف کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ حسین حسین‌زاده جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان دیروز در همایش "لبیک یا خامنه‌ای" خطاب به خبرنگاران اظهار داشت: هر اتفاق مجرمانه‌ای که در استان اصفهان می‌افتد با واکنش سریع نیروی انتظامی علیه پدیده مجرمانه مواجه می‌شود.

او افزود: ۵۵۰ واحد گشتی پلیس در سراسر استان اصفهان با مجرمان و متخلفان برخورد می‌کنند، کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها، پلیس‌های تخصصی اعم از پلیس آگاهی، اطلاعات، فتا و پلیس مبارزه با مواد مخدر در فضا‌های سایبر و حقیقی گشت می‌زنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: واحد‌های گشتی خودرویی، موتورسوار، پیاده و گشت‌های با لباس شخصی و پلیس، وظیفه برخورد با مجرمان و متهمان را وظیفه نیروی انتظامی می‌دانند و مشغول خدمت‌رسانی هستند.

او تصریح کرد: امیدوار هستیم که با تلاش همکاران پلیس استان در سریع‌ترین زمان ممکن حضور پیدا کنیم و با مدیریت نیروی انتظامی با رخداد‌های مجرمانه برخورد کنیم.
بیانیه مشترک سازمان حمایت، پلیس راهور و تعزیرات با موضوع خودرو؛ با محتکران برخورد می‌کنیم

سرهنگ حسین زاده خاطرنشان کرد: پلیس مانند رعدی که در آسمان هست بر سر مجرمینی که مرتکب جرم می‌شوند حضور پیدا می‌کند و با برخورد‌های بسیار قاطع، سریع و قانونی آن‌ها را به دام می‌اندازد.

او در خصوص کشفیات و ذکاوت پلیس گفت: از انواع کشفیات، ۷ تن موادمخدر در ۴۰ روز گذشته پیداشد، ۳۰۰ قبضه سلاح جنگی غیرمجاز کشف شده که عموما از افراد بزهکار، خلافکار و ارازل اوباش است که در رده کشفیات عمده پلیس قرار می‌گیرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در مدت اخیر ۱۰ باند سرقت منزل و اتومبیل توسط کاراگاهان پلیس آگاهی منهدم شد و مقادیر زیادی از اموال مردم برگشت شد، همچنین تلاش‌ها برای شناسایی و دستگیری دیگر سارقان و مجرمان با نهایت جدیت و قاطعیت در فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.