نماینده بابل گفت: حساسیت بیشتر بر مفاسد دستگاه‌های اجرایی، پاکسازی و برخورد به موقع انقلابی و پیشگیری از بروز مفسده باید در دستور کار وزارت کشور باشد.

پاکسازی و برخورد انقلابی با مفاسد دستگاه‌های اجرایی ضروری استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی سعادتی، نماینده بابل در مجلس گفت: از ریاست جمهور، وزیر کشور و همچنین دولت تقاضا دارم که در اجرای عدالت و رسیدگی به موضوع معیشت، اقتصاد و فرهنگ از سوی استانداران  به صورت جدی و اولویت‌دار دنبال شود.

او ادامه داد: جهش تولید در کشور به فراموشی سپرده شده است و به این مسئله هم باید توجه ویژه شود.

سعادتی اظهار کرد: برای گرانی‌های لجام گسیخته برنامه‌ریزی نشده است و همه فرمانداران  و استانداران باید به آن توجه کنند.

او درباره توجه به سبک زندگی و صیانت و تعالی هویت و سلامت اجتماعی تذکر داد و گفت: علاوه بر مجلس، وزارت کشور باید به فرزندآوری و جلوگیری از پیر شدن جامعه، حاشیه نشینی و مقابله با مفاسد اجتماعی، تمرکز روی جامعه فرهنگی و توجه به آمار بالای طلاق و اعتیاد رسیدگی کند.

سعادتی افزود: تقسیمات کشور مشکلاتی دارد؛ اعطای اختیارهای بیشتر به معاونت عمرانی و طرح‌های هادی، طرح جامع انتصابات و لزوم به‌کارگیری جوانان در گام دوم انقلاب مورد نظر ماست.

نماینده بابل اضافه کرد: حساسیت بیشتر بر مفاسد دستگاه‌های اجرایی، پاکسازی و برخورد به موقع انقلابی و پیشگیری از بروز مفسده باید در دستور کار وزارت کشور باشد؛ توجه به رشد بی رویه دارایی‌های مختلف در کشور از حمله سهام بورس و مسکن و خودرو با رشد تقریباً صفر اقتصادی لازم است.

او در پایان به اصلاح نظام یارانه‌ای و لزوم حذف انحصارها تأکید کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار