محصص: اسکوچيچ را نباید به این زودی قضاوت کرد/ هنوز در مورد سرمربی جوانان به جمع بندی نرسیده ایم

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال درباره شرایط تیم‌های ملی فوتبال در رده‌های مختلف توضیحاتی را مطرح کرد.

محصص:به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی محصص، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال در مورد وضعیت تیم ملی فوتبال جوانان عنوان کرد: ما در حال بررسی گزینه‌ها هستیم و تا هفته دیگر بهتر می‌توانم در این مورد صحبت کنم. امیدواریم مشکلاتی که قبلا در این تیم داشتیم رخ ندهد. تمام تلاشمان را می‌کنیم سرمربی را انتخاب کنیم که صاحب تجربه بوده و برای این رده سنی مناسب باشد و همچنان در این مورد در حال فکر کردن هستیم.  

او درباره جدایی پورموسوی از تیم ملی در ادامه بیان کرد: پورموسوی یکی از سرمربیان خوبی بود که شخصا تصمیم گرفت با تیم ملی قطع همکاری کند. طبق مصاحبه‌هایی که پورموسوی کرده است قصد دارد با تیم‌های لیگ برتری کار کند. در مورد گزینه خارجی برای این رده سنی هم روحم خبر ندارد.

محصص در مورد دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران عنوان کرد: درباره اسکوچیچ هم می‌توانم بگویم وقتی سرمربی در شرایطی بی استرس کار کند، می‌تواند به هدف خود برسد. اسکوچیچ چند سالی است با فوتبال ایران آشنایی دارد. جامعه فوتبال ما نه فقط در مورد اسکوچیچ بلکه برای همه مربیان حمایت لازم را انجام دهد و زود قضاوت نکند.  

وی دباره دوری اشکان دژاگه از رده ملی اظهار کرد: هر زمانی که نیاز به تقویت روحیه دارم دیدار ایران و آرژانتین را تماشا می‌کنم. این دیدار برابر فینالیست جام جهانی ۲۰۱۴ یکی از افتخارات کشور ما است و می‌توانستیم در این بازی با تصمیم داور به تساوی برسیم. اشکان دژاگه در این بازی بی نظیر بود و این بازیکن در سطح بالا می‌تواند بازی کند و قطعا هنوز می‌تواند برای تیم ملی بازی کند. به هر حال دعوت شدن بازیکن به تیم ملی تصمیم سرمربی است.

محصص در ادامه اظهار کرد: با ۱۶ سرمربی لیگ برتری جلسه آنلاین برگزار کردیم و هم اندیشی صورت گرفت. در این جلسه که توسط کمیته آموزش ترتیب داده شد درباره ویروس کرونا، دوپینگ و تاثیر خستگی روی بازیکنان صحبت کردیم و من هم درباره عبور از لایه‌های دفاعی توضیحاتی را مطرح کردم. امیدوارم در مورد این مسائل بیشتر از بحث مالی صحبت کنیم.  

او در مورد مصدومیت بازیکنان لیگ برتری عنوان کرد: در این جلسه از سخنرانی شهاب درس‌های زیادی یاد گرفتیم. یکی از مهم‌ترین مسائل خستگی بازیکنان است. به نظر من مسئولان باید علت این خستگی را شناسایی کنند و در مورد تغذیه، خواب و ... بررسی انجام شود. اگر این رویه ادامه پیدا کند شاید بازیکنان شاخص لیگ را از دست بدهیم. من تجربه کافی را از کادر پزشکی توانمند تیم‌ها می‌بینم.


بیشتر بخوانید:

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار