زاهدی فرد: باید با شرایط کرونایی کنار بیاییم

داور فوتبال کشورمان گفت: باید با تغییر قوانین و مقرراتی که داریم، خودمان را  آماده شرایط جدید کنیم.

زاهدی فرد: باید با شرایط کرونایی کنار بیاییمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسین زاهدی فرد داور فوتبال کشورمان درخصوص آغاز لیگ برتر و احتمال شیوع مجدد ویروس کرونا، اظهار داشت: شرایطی در کل جهان حاکم شده است و باید به نوعی خودمان را با شرایط موجود وفق بدهیم. فوتبال یک صنعت است و در خیلی از جوامع، صنعت آن کشور بر اساس فوتبال چرخش دارد، حالا شاید در ایران اینگونه نباشد. اما باید با تغییر قوانین و مقرراتی که داریم، خودمان را  آماده این شرایط کنیم و دنیای فوتبال را پیش ببریم.

او ادامه داد: شرایط سختی در پیش داریم و نه تنها در ایران بلکه در کل دنیا چنین پیش‌بینی وجود نداشته است. برخی پروتکل‌هایی پیش‌بینی شده است و امیدوارم با صحیح انجام دادن این دستورالعمل‌ها، بتوانیم فوتبال را به صورت سالم و ایمن برگزار کنیم.

زاهدی فرد درباره اوضاع بدنی داوران گفت: تا امروز خبری از مصدومیت همکاران من وجود ندارد. شاید فوتبالیست‌ها با توجه به تمرینات فشرده و سختی که به صورت گروهی انجام داده‌اند، چینن مصدومیت‌ها و مسائلی برایشان پیش آمده است. داوران به صورت انفرادی تمرین می‌کنند و شاید به نوعی کمتر ضرر کرده‌اند. امیدوارم هیچ خبر ناراحت کننده‌ای برای این قشر نباشد چرا که مصدومیت برای داوران، اتفاق ناگواری خواهد بود و رسیدن به حالت اولیه، زمان‌بر است و شاید پیگیری این موضوع برایشان سخت باشد. تاکنون چنین اتفاقی برای داوران نیفتاده است.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار