اخیرا تصویری جالب از مهربانی‌های شهید حاج قاسم سلیمانی با کودکان در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند ماهی از پرواز مرد آسمانی ایران‌زمین، شهید سلیمانی می‌گذرد. او که دنیا و فریبندگی‌های آن در مقابل چشمانش خوار و ناچیز بود سرانجام به مراد دل خود رسید و در ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸ به دیدار جانان شتافت.


بیشتر بخوانید


حاج قاسم شخصیتی کم نظیر داشت. اگر او در میدان نبرد و در برابر دشمنان فرماندهی بی‌باک و شجاع محسوب می‌شد، در خانه برای فرزندان و کودکان خود یک پدر مهربان بود. او با وجود این که فرماندهی سرشناس بود و مشغله‌های خاص خود را داشت، برای کودکانش وقت می‌گذاشت. در ادامه تصویری کمتر دیده شده از مهربانی‌های سردار دل‌ها با کودکان را مشاهده می‌کنید:

تصویری کمتر دیده شده از مهربانی‌های حاج قاسم سلیمانی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۱۸ دی ۱۴۰۰
خدایا میشه،یه،روز انتقام حاج قاسم رو از اسرائیل بگیریم بعد،بمیرم
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضااسماعیل زاده
۲۱:۳۲ ۰۹ دی ۱۳۹۹
این شهید خیلی خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۷ ۰۲ تير ۱۳۹۹
تا انتقام سخت وتقاص خون فرزند راستین ایران واسلام را نگرفتیم اصلا دلم راضی نیست فاتحه بخوانم مگر روزی که انتقام سخت گرغته شود
Iran (Islamic Republic of)
ر ف
۰۱:۴۶ ۰۲ تير ۱۳۹۹
جگرم از فراقش میسوزد الله اکبر خدایا من از این ناراحتم که مردم نمی دانند که هنوز. با وجود خدایی چون. تو از. مشکلات مینالند ای کاش همه به تو ایمان وباور. واقعی. داشتند تا از رفتار های. سردار. همچون. حسینت تعجب. نمی کردند خدایا به خودت. قسمت. میدهم اذن. ظهور به. مهدی. فاطمه. بده دلم از دست. این همه گناه و ظلم وستم و کشتار. مردم. بی گناه و خیانتهای. مسلمانها به خودشان به تنگ امده حالم از این. دنیا به هم میخوره اذن بده انقلاب. بعدی انقلاب. مهدی باشد مرا ببخش و ببر. الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۸ ۰۲ تير ۱۳۹۹
انشاالله روح پاک سردار شریف و با اخلاصمون شهیدحاج قاسم سلیمانی با شهدای کربلا محشوربشه.حقیقتا خیلی دلتنگ این بزرگ مرد بامعرفتمون هستیم.
شادی روح پاکش صلوات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۰۱ تير ۱۳۹۹
شادی روحش فاتحه اخلاص مع الصلوات
Iran (Islamic Republic of)
FM
۱۷:۰۷ ۰۱ تير ۱۳۹۹
سردار سلام......