معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی از فعالیت شصت و پنج سازمان مردم نهاد در استان در حوزه مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   ولی الله حیاتی در کمیته توسعه مشارکت‌های مردمی استان گفت : تجربه نشان می‌دهد که هر کاری را که به مردم سپردیم و آن را اجتماعی کردیم موفق بودیم، اما هر جا مردم را از امور دور نگه داشتیم دچار ضرر شدیم.

حیاتی افزود : مهم‌ترین اولویت ما اجتماعی کردن امر مبارزه با مواد مخدر است که سازمان‌های مردم نهاد برای تحقق این هدف نقش استثنایی دارند.

او  ادامه داد : ۶۵ سازمان مردم نهاد در حوزه مبارزه با مواد مخدر در استان فعالیت دارد که انسجام بخشی به این فعالیت‌ها و پرهیز از موازی کاری باید مورد توجه دستگاه‌های متولی امر باشد.

حیاتی گفت: با مدیریت اداره کل امور اجتماعی استانداری باید دستگاه‌های صادر کننده مجوز سازمان‌های مردم نهاد با سمن‌های مجموعه خود جلسه بگذارند و مشکلات آنان را بشنوند و برای رفع آن برنامه‌ریزی کنند.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی در ادامه سخنان خود به گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر اشاره داشت و افزود : با توجه به شیوع ویروس کرونا باید بتوانیم از فضای مجازی برای اجرای برنامه‌های این هفته حداکثر استفاده را داشته باشیم و رسانه ملی با برگزاری نشست‌های تخصصی با کارشناسان و فرهیختگان علمی در حوزه اجتماعی نسبت به این موضوع ورود جدی داشته باشد.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.