معاینات پزشکی و غربالگری تشخیص کرونا برای پرسنل شهرداری سنندج بصورت رایگان انجام می‌شود.

کمال کاظمی معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،از عقد قرارداد با کلینیک طب کار پایش جهت انجام معاینات پزشکی پرسنل شهرداری و غربالگری به منظور تشخیص کرونا خبر داد و افزود: تمامی پرسنل شاغل در شهرداری می‌توانند از امکانات این کلینیک در صورت لزوم استفاده نمایند..

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج اظهار داشت: در پی شیوع ویروس منحوس کرونا و با توجه به افزایش آمار مبتلایان به آن و با هدف جلوگیری از انتشار این ویروس؛ این شهرداری تمهیدات ویژه‌ای برای ارتقاء سلامت کارکنان اندیشیده است.

او بیان کرد: بسیاری از پرسنل این شهرداری در بخش‌های مختلف خدماتی و امدادی نظیر نیرو‌های خدمات شهری و آتش نشانان فعالیت می‌کنند و در معرض ابتلا به این ویروس قرار دارند.

کاظمی از عقد قرارداد با کلینیک طب کار پایش جهت انجام معاینات پزشکی پرسنل شهرداری و غربالگری به منظور تشخیص کرونا و ارجاع به مراکز درمانی خبر داد و افزود: تمامی پرسنل شاغل در شهرداری می‌توانند از امکانات این کلینیک در صورت لزوم استفاده نمایند.

او اظهار داشت: در صورتی که هر یک از پرسنل این شهرداری به کرونا مبتلا شوند تا ۱۷ روز مرخصی بدون کسر از استحقاقی و یا استعلاجی در نظر گرفته خواهد شد و با هماهنگی‌های لازم به جز محدودیت عدم پرداخت تعطیلات سایر مزایا مستمر و غیرمستمر با نظر مدیریت پرداخت می‌شود.

کاظمی همچنین افزود: برای جلوگیری از تردد‌های بی مورد با پزشک متخصص طب کار قرارداد منعقد شده و همکارانی که دارای نشانه‌های ابتلا بوده و در حال سپری کردن دوران قرنطینه باشند با معرفی نامه از سوی سرمایه انسانی بدون هزینه معاینه و پس از غربالگری به مراکز درمانی معرفی می‌شوند.

او تصریح کرد: در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی هم بیش از ۲۷۰۰ بسته بهداشتی در سه مرحله بین پرسنل توزیع شده است.

او در ادامه از دیگر اقدامات صورت گرفته به گندزدایی و ضدعفونی مستمر محیط اداری سطح مناطق و سازمان‌ها و نواحی مربوطه، ابلاغ دستورالعمل برای انجام کلیه امور به ویژه مراسلات به صورت الکترونیکی در راستای جلوگیری از تردد بی مورد و مکاتبات غیرضروری اشاره نمود.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج اضافه کرد: واحد HSE و ایمنی کارگاه در واحد سرمایه انسانی با حضور کارشناس مربوطه با قید فوریت فعال شده و آماده خدمت رسانی به همکاران است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.