سند جامع سلامت روان شهرستان سیرجان به منظور مشخص کردن تکلیف هر یک از دستگاه‌ها و نهاد‌ها برای افزایش بهبود سلامت روان تا یک ماه آینده تدوین می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، کمیته بهبود سلامت روان شهرستان سیرجان با هدف بررسی عوامل موثر بر ارتقا سلامت روان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، افسردگی و خودکشی تشکیل جلسه داد.

 

سید رحیم رضوی، رئیس اداره سیاسی امنیتی فرمانداری در این جلسه به کسب رتبه نخست کشوری شهرستان سیرجان در خدمات مشاوره‌ای اشاره کرد و گفت: در حوزه‌های مختلفی، چون پیشگیری از آسیب ها، تغذیه و... مشاوره‌های متعددی به متقاضیان ارائه شده و بر همین اساس به رتبه نخست کشوری دست پیدا کرده ایم.

 

او افزود: با توجه به شرایط فعلی کرونا و پیامد‌های آن، میزان شادابی افراد در جامعه کاهش یافته و بایستی برای رفع این مشکل و افزایش نشاط مردم گام برداشت.

رضوی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته با شماره تماس ۴۰۳۰ کشوری و ۱۲۳ بهزیستی تماس گرفته و از خدمات مشاوران استفاده کنند.

 

در این جلسه مقرر شد یک سند جامع در خصوص تکلیف هر یک از دستگاه‌ها و نهاد‌ها برای افزایش بهبود سلامت روان تا یک ماه آینده تدوین گردد.

 همچنین قرار شد: تلاش تمامی دستگاه‌های متولی به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی در قالب یک حرکت واحد و منسجم انجام شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.