جلسه هماهنگی آموزش و توانمندسازی ۲۱ تسهیلگر عضو جمعیت هلال احمر استان کرمان با رویکرد توسعه کسب و کار‌های خرد با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در جلسه هماهنگی با رئیس هیئت مدیره شرکت دانش پژوهان کاردوک، گفت: طرح پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و توانمندسازی جوامع محلی با توجه به رسالت و ماموریت جمعیت هلال احمر در زمینه کمک به تسکین آلام بشری و حفظ کرامت انسان‌ها در سازمان جوانان جمعیت هلال احمر اجرا می‌شود.


او با اشاره به اینکه اعضای جوانان هلال احمر استان کرمان در حوزه کسب و کار‌های خرد با همکاری شرکت دانش پژوهان کاردوک در طی سال‌های گذشته در سطح کشور موفق عمل کردند، تصریح کرد: در طی قراردادی با این شرکت ۲۱ نفر از اعضای جوانان این جمعیت با عنوان تسهیلگر در حوزه کسب و کار‌های خرد با کسب آموزش‌های مربوطه توانمند می‌شوند.


او با اشاره به انعقاد قرارداد جمعیت هلال احمر استان کرمان با شرکت دانش پژوهان کاردوک، بیان داشت: این قرارداد با هدف ارائه خدمات آموزشی برای تسهیلگران و اعضای گروه‌های مشارکت محلی (مشارکت جو)، همچنین ارائه خدمات مشاوره‌ای و مدیریتی در زمینه بسترسازی برای شکل گیری کسب و کار‌های خرد و کسب درآمد برای جامعه هدف در استان از طریق اجرای طرح «توانمندسازی محلی با رویکرد توسعه کسب و کار‌های خرد» انعقاد شده است.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان افزود: در انعقاد این تفاهم نامه، ۲۱۰ نفر در قالب ۲۱ گروه مشارکت محلی در محلات هدف استان در زیر مجموعه تسهیلگران آموزش‌های مربوطه را می‌بینند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.