رئیس دادگستری شهرستان بستان آباد با اشاره به افزایش پرونده‌های طلاق در این شهرستان گفت: بسیاری از این طلاق‌ها به درخواست زوجه بوده که ناشی از اعتیاد مردان به مواد مخدر بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حجت الاسلام علیزاده رئیس دادگستری شهرستان بستان آباد در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش پرونده‌های طلاق در این شهرستان گفت: بسیاری از این طلاق‌ها به درخواست زوجه بوده که ناشی از اعتیاد مردان به مواد مخدر بوده است.

او همچنین اعتیاد به اینترنت و فضای مجازی را هم آفت دیگر زندگی جوانان و از عوامل اصلی طلاق برشمرد وگفت. متاسفانه فضای مجازی و اینترنت در کنار همه ظرفیت‌هایی که دارد به دلیل عدم فرهنگ سازی مناسب بین زوجین فاصله ایجاد کرده و دربسیاری از موارد به طلاق عاطفی یا طلاق در زندگی منجر می‌شود.

رییس دادگستری بستان آباد همچنین حفاظت از بیت المال و اموال عمومی را یکی از وظایف اصلی دستگاه قضایی برشمرد و گفت: بیش از ۲۵۰ هکتار از اراضی دولتی در طول یکسال گذشته با احکام قضایی رفع تصرف شده و دست متصرفین از اموال عمومی کوتاه شده است.

او در پایان از ورود دستگاه قضایی به مساله امنیت سد الخلج خبر داد و گفت: متاسفانه در کمتر از ده روز دونفر در این سد غرق شده اند که نشان از ضعف سیستم‌های ایمنی و هشدار در این منطقه دارد و اگر قصور اداره یا نهادی در این باره به اثبات برسد دستگاه قضایی بشدت و قاطعیت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار