علیرضا آشناگر با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری گفت: وحدت، یکپارچگی و همدلی می‌تواند شعار سال را محقق سازد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در نشست شورای اداری استان سمنان با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری گفت: شعار سال یعنی جهش تولید راهبرد و نقشه راه را برای تمام مدیران مشخص کرده است.

او افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به بازار سرمایه به منظور جهش تولید و بهره‌گیری از سرمایه‌های خرد برای چرخش صنایع و اشتغالزایی کمک کنند.

استاندار سمنان تصریح کرد: طراحی سامانه و ساختار حل سریع مشکلات واحد‌های تولیدی باید در دستور کار قرار گیرد و مجلس باید با کنار گذاشتن قوانین دست و پا گیر با واحد‌های تولیدی همکاری داشته باشد.

آشناگر بیان کرد: اکنون موج دوم ویروس کرونا برخی استان‌های کشور را فرا گرفته، هرچند برخی از مسئولان و دست اندرکان معتقد نیستند که این موج دوم باشد بلکه معتقدند ادامه دوره اوج اول است.

او افزود: تصمیم امروز ستاد ملی مقابله با کرونا این بوده است که از این به بعد به صورت شهرستانی کرونا رصد و مدیریت شود و فرمانداران در شهرستان‌ها مدیریت این امر را بر عهده دارند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.