معاون پیشگیری از وقوع جرم اداره کل دادگستری استان کرمان از معرفی نفرات برگزیده فیلم ۶۰ ثانیه‌ای زرند طی هفته‌ی قوه قضاییه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید مهدی قویدل، معاون پیشگیری از وقوع جرم اداره کل دادگستری استان کرمان گفت: سال گذشته به همت دستگاه قضایی شهرستان زرند اتفاق تازه‌ای در سطح استان رقم خورد که بر مبنای آن برگزاری جشنواره‌ای با عنوان فیلم‌های ۶۰ ثانیه‌ای با موضوع پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیب‌های اجتماعی در دستور کار قرار گرفت.

 

او افزود: ۲۵ اثر به انتخاب کمیته‌‌ای متشکل از تعدادی از هنرمندان زرندی امتیاز لازم برای طرح در کمیته‌ی داوری را دریافت کردند.

قویدل تصریح کرد: مهمترین موضوعی که سبب خرسندی دستگاه قضایی شده بود، مشارکت ۹۰ درصدی دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی در این جشنواره بود که نشان از تاثیرگذاری اقدامات فرهنگی دستگاه قضایی در نسل آینده شهرستان زرند بود.

 

او بیان داشت: هر چند آثار دریافت شده نتوانست نظر کمیته داوری را به عنوان انتخاب نفرات اول جلب کند، اما همین که مشارکت مردمی را در اولین جشنواره دیدیم، به منظور ارج نهادن به تلاش‌های شرکت کنندگان، برای اکثر آثار، لوح تقدیر و برای دو شرکت کننده نیز جوایزی در نظر گرفته شده که به دلیل شیوع ویروس کرونا، نتوانستیم قبل از پایان سال برنامه‌ی معرفی برگزیدگان و اعطای جوایز را برگزار کنیم و مقرر شد تا در هفته قوه قضاییه این برنامه اجرا شود.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.