فرمانده پلیس راهور دزفول از اعمال قانون خودرو‌هایی که بدون توجه به هشدار‌های ستاد کرونا مقابل پارک ساحلی علی‌کله برای تفریح به ساحل رودخانه دز رفته و پارک کرده اند، خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد تدین نژاد فرمانده پلیس راهور دزفول گفت: اعمال قانون، جریمه و انتقال به پارکینگ خودرو‌هایی که بدون توجه به هشدار‌های ستاد کرونا مقابل پارک ساحلی علی‌کله برای تفریح به ساحل رودخانه دز رفته و پارک نموده اند صورت گرفت.

او  بیان داشت: در این زمینه علاوه بر اعمال جریمه خودرو‌های پارک شده تا این لحظه ده دستگاه خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل شد با توجه به تعطیلی بوستان‌های ساحلی برخی مسافران اقدام به پارک خودرو در کندرو مقابل پارک ساحلی علی کله کرده و در این پارک به صورت غیرقانونی و با وجود وضعیت قرمز کرونا حضور پیدا کرده بودند.

تدین نژاد تصریح کرد: افرادی که قوانین را رعایت نکرده و باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم شده به شدت و قاطعانه برخورد می‌شود و  بر اساس مصوبات ستاد کرونا بوستان‌ها و تفرج‌گاه‌های دزفول تعطیل بوده و پارک هرگونه خودرو در محدوده آن اعمال قانون می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.