رئیس پلیس راه خوزستان از کاهش ۵۶ درصدی تلفات در سوانح جاده‌ای در استان نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ رضا دولتشاهی رئیس پلیس راه خوزستان گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی که از ۲۵ اسفند ۹۸ آغاز شد و تا ۲۵ فروردین امسال ادامه داشت، ۲۵ نفر بر اثر سوانح رانندگی در جاده‌های برون شهری استان جان خود را از دست داده اند و با توجه به اینکه تعداد کشته‌های ناشی از تصادفات در مدت مشابه پارسال، ۵۳ نفر بوده، شاهد کاهش ۵۶ درصدی تلفات در مدت مذکور هستیم.

او درخصوص تعداد مصدومان ناشی از حوادث رانندگی در مدت اجرای طرح نوروزی در خوزستان اظهار داشت: طی این مدت، کاهش ۲۰ درصدی مصدومیت‌ها و کاهش ۳۰ درصدی خسارت‌ها در مقایسه با مدت مشابه پارسال را نشان می‌دهد.

سرهنگ دولتشاهی با اشاره به کاهش ۸۵ درصدی تردد جاده‌ای در خوزستان در روز ۱۳ فروردین ادامه داد: از ابتدای اجرای این طرح و همزمان با اواسط اوج گیری شیوع بیماری کرونا، تردد جاده‌ای در خوزستان ۳۰درصد کاهش ثبت شد و پس از آن نیز کاهش تردد‌ها تداوم داشت.

رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به اینکه هم اکنون شاهد کاهش ۳۰درصد تردد بین شهری در خوزستان هستیم اذعان داشت: با توجه به کاهش برخی محدودیت‌های جاده‌ای در روز‌های پیش رو، احتمال دارد تردد بین شهری روند افزایشی نسبت به روز‌های گذشته داشته باشد.

ممنوعیت ورود خودرو‌های غیربومی به خوزستان ادامه دارد

او با بیان اینکه ممنوعیت ورود خودرو‌های غیربومی به استان به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا همچنان ادامه دارد، گفت: رانندگان متخلف که مقررات قرنطینه را نادیده بگیرند باید منتظر جریمه ۵ میلیون ریالی و هدایت خودرو به توقفگاه باشند.

سرهنگ رضا دولتشاهی با بیان اینکه ماموران پلیس راه بر ورود و خروج خودرو‌ها به خوزستان نظارت و اعمال قانون می‌کنند از عموم مردم خواست برای کنترل و ریشه کنی ویروس کرونا از سفر غیرضروری خودداری کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.