فرمانده انتظامی دزفول از اعمال محدودیت های ترافیکی بویژه در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت : در جهت قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا و حفظ سلامتی شهروندان عزیز در سطح شهرستان دزفول و پیرو مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان، محدودیت های ترافیکی اعمال خواهد شد .

او با اشاره به آمادگی کامل کارکنان انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی دزفول در روز های آتی بیان داشت: پیرو مصوبات مذکور همه پارک ها ، تفرجگاهها و محورهای ورودی و خروجی شهرستان دزفول بسته شده و در صورت توقف خودرو در جلو پارک ها و مکانهای یاد شده اعمال قانون می شوند .

سرهنگ گراوندی در ادامه به شهروندان توصیه کرد ضمن همکاری با پلیس برای حفظ سلامت خود و دیگر شهروندان و در زمینه قطع زنجیره بیماری کرونا از عزیمت به تفرجگاه ها و بوستان ها جدا خودداری و در خانه بمانند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول در خاتمه بیان اینکه حتما در خانه بمانید و روز ۱۳ فروردین روز طبیعت به خاطر سلامتی خود و خانواده و هم نوعان از خانه خارج نشوید گفت: در صورت تردد غیر ضروری خودرو ها مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه شده و وسیله نقلیه مذکور به مدت یک ماه در پارکینگ توقیف می گردد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.