رئیس انجمن کیک بوکسینگ گفت: در ارسال معرفی‌نامه من به عنوان رئیس انجمن کیک بوکسینگ به فدراسیون جهانی، شانتاژ رسانه‌ای انجام شد.

محمد قاسم منوچهری رئیس انجمن کیک بوکسینگ کشورمان در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد انتصابش به عنوان رئیس انجمن این سبک اظهار کرد: انجمن کیک بوکسینگ زیر شاخه فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی است. با نگاه اجمالی به لیست انجمن‌های فدراسیون‌های انجمن‌های ورزش‌های رزمی و انجمن‌های ورزشی مشخص می‌شود که هر انجمنی که در دل این ۲ فدراسیون فعالیت می‌کنند، پسوند و یا پیشوندی در اسم سبک خود دارند.

منوچهری: ارسال معرفی‌نامه‌ام به فدراسیون جهانی کیک بوکسینگ را تکذیب می‌کنم/ نگران همکاری نماینده واکو با انجمن ما نباشید

وظیفه انجمن کیک بوکسینگ تشکیل تیم‌های ملی است

وی ادامه داد: انجمن کیک بوکسینگ از زیرشاخه‌های مختلفی در سبک خود تشکیل می‌شوند که برخی در فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی و برخی دیگر در فدراسیون انجمن‌های ورزشی فعالیت دارند. وظیفه اصلی انجمن کیک بوکسینگ این است اتحاد میان تمامی این سبک‌های زیر شاخه‌ها را فارغ از جناح‌بندی‌های سبکی انجام دهد و در کنار آن وظیفه دیگر ما تشکیل تیم‌های ملی مستخرج از مسابقات قهرمانی کشور و اعزام به مسابقات بین المللی زیر نظر فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان در این سبک است. ما دخالتی در امور سبک‌ها نداریم و نظارتی صورت نخواهد گرفت.

فدراسیون در سطح بین‌الملل شرایط خوبی برای همه سبک‌ها ایجاد کرده است

منوچهری در ادامه در مورد میزان همکاری انجمن کیک بوکسینگ با سبک واکو که زیر نظر فدراسیون انجمن‌های ورزشی است، عنوان کرد: انجمن کیک بوکسینگ واکو در مسابقات مربوط به خود هر ساله شرکت می‌کند. در حال حاضر سبک واکو عضو شورای المپیک آسیا است پس تیم ملی جمهوری اسلامی ایران که مستخرج از برترین‌های مسابقات قهرمانی کشور در این سبک است، در رقابت‌های بین المللی شرکت می‌کند. نماینده سبک واکو در ایران وزارت ورزش و جوانان است و این سبک اگر میزان همکاری‌اش با ما مانند قبل ادامه دار باشد که هیچ، وگرنه فضایی را در سطح بین الملل برای سایر سبک‌های کیک بوکسینگ ایجاد کرده ایم که تیم ملی زیر نظر ما در آن شرکت خواهد کرد.

نگران همکاری نماینده واکو با انجمن ما نباشید!

او درباره حضور سبک کیک بوکسینگ واکو در مسابقات داخل سالن آسیا اظهار کرد: هنوز مجوز رسمی این اتفاق رسما انجام نشده و هیچ جای دعوتنامه اسمی از اینکه حتما کیک بوکسینگ واکو به مسابقات اعزام شود درج نشده است. در نهایت یک تیم ملی کیک بوکسینگ، فارغ از تمام جناح بندی‌ها به این مسابقات اعزام می‌شود. به هر حال نماینده واکو در ایران به این جمع بندی در ایران رسیده که با ما هماهنگ شود و همکاری کند و در این باره نگران میزان همکاری این سبک با انجمن ما نباشید.

او ادامه داد: اعزام به مسابقات داخل سالن آسیا را کمیته ملی المپیک با همکاری وزارت ورزش و جوانان انجام می‌دهد. اگر صلاح باشد از زیر شاخه فدراسیون ما سبکی به این مسابقات اعزام شود، نهایت همکاری را خواهیم کرد.

منوچهری: ارسال معرفی‌نامه‌ام به فدراسیون جهانی کیک بوکسینگ را تکذیب می‌کنم/ نگران همکاری نماینده واکو با انجمن ما نباشید

مسئولان ورزشی سِمت من را به رسمیت می‌شناسند

منوچهری در مورد به رسمیت نشناختن ریاست سبک کیک بوکسینگ توسط فدراسیون جهانی و شائبه ترجمه غلط معرفی‌نامه‌اش توسط فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی به مراجع ذی ربط بین الملل عنوان کرد: من مسئول انجمنی هستم که وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمیبه عنوان رئیس انجمن کیک بوکسینگ ایران به رسمیت شناختند. شیطنتی در متن ترجمه یا شانتاژ‌های رسانه‌ای در فضای مجازی توسط یک سری افراد صورت گرفته است. همه چیز شفاف است و می‌توان به وزارت ورزش و جوانان در مورد سمت من مراجعه کرد.

ارسال نامه به فدراسیون جهانی را قویا تکذیب می‌کنم

وی افزود: ما هیچ نامه‌ای را به فدراسیون جهانی ارائه نکرده ایم و این مورد را قویا تکذیب می‌کنم. ما در نظر داریم با سازمان جهانی واکو در آینده همکاری کنیم. ترجمه و ارسال نامه دست ما نبود و بازی رسانه‌ای صورت گرفت تا ما را به مسیر غلط وارد کنند و ما هم وارد این بازی نمی‌شویم.


بيشتر بخوانيد: 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار