معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت:با افتتاح ۱۸ طرح نیمه تمام با پیشرفت بالا، سرانه ورزشی استان به میانگین کشور نزدیک می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  محمد بروحی معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی، سرانه ورزشی فعلی استان را ۵۶سانتی‌متر اعلام کرد و گفت:امسال با افتتاح ۱۸ طرح نیمه تمام با پیشرفت بالا، سرانه ورزشی استان به میانگین کشور نزدیک می‌شود.

 بروحی افزود: برخی طرح‌ها همچون سالن ورزشی دو هزار نفره مانه و سملقان، شیروان و فاروج تکمیل شده و فقط منتظر نصب انشعابات است.

او عنوان کرد: با توافق استاندار و وزیر ورزش و جوانان امسال اعتبار خوبی برای ورزشگاه شش هزار نفره بجنورد (با حدود ۵۰ درصد پیشرفت) در نظر گرفته شده که می‌تواند در تکمیل هر چه سریعتر آن موثر باشد.


بیشتر بخوانید:احداث ۹ سالن ورزشی دانش‌آموزی با اعتبار سفر رهبری به خراسان شمالی


بروحی افزود:شهرستان‌های استان از وضعیت نسبتا خوبی در فضا‌های ورزشی برخوردارند و با افتتاح پنج طرح سفر ریاست جمهوری در شهرستان رازوجرگلان، وضعیت این شهرستان نیز به شرایط قابل قبول تری می‌رسد.

معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان گفت:در صورتی که سرانه ورزشی فضا‌های در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان‌ها به ۶۷ سانتی متر برسد در کنار فضا‌های ورزشی در اختیار سایر دستگاه‌ها می‌تواند به میانگین کشوری برسد که این اتفاق امسال برای استان رخ می‌دهد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.