مدیرعامل سازمان آتش نشانی مهاباد گفت: ۳ حلقه مار سمی که وارد مناطق مسکونی مهاباد شده بودند، توسط ماموران آتش نشانی زنده‌گیری شدند.

رحمان احمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته با دریافت گزارش‌های شهروندان مبنی بر مشاهده ۳ حلقه مار در مناطق مسکونی مهاباد، مأموران آتش نشانی برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند و توانستند با تجهیزات ویژه مارگیری، این مار‌های سمی و خطرناک را قبل از آنکه به کسی آسیب بزنند، به دام اندازند.

احمدی با بیان اینکه این ۳ مار در محل مناسب طبیعت رها شدند، افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۷ حلقه مار سمی در داخل مکان‌های عمومی و منازل این شهر زنده‌گیری و در دامن طبیعت رها شده اند.

او اضافه کرد: امسال با توجه به افزایش پوشش گیاهی و شرایط آب‌وهوایی، ورود حیوانات به ویژه خزندگان از جمله مار به مناطق شهری افزایش یافته است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مهاباد از مردم خواست تا در صورت مشاهده مار در محیط‌های مسکونی، ضمن حفظ خونسردی، مراتب را سریعاً به سازمان آتش نشانی (۱۲۵) اطلاع دهند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.