معاون جهاد کشاورزی شهرستان شهربابک گفت: ۴ پروژه با اعتباری بیش از ۳ میلیارد تومان در شهربابک افتتاح شد.

غلامرضا منگلی، معاون جهاد کشاورزی شهرستان شهربابک شهرستان شهربابک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی، ۴ پروژه با اعتبار بیش از ۳ میلیارد تومان در شهربابک افتتاح شد. 

 او  بیان کرد: گلخانه پرورش گل رز هلندی با مساحت سه هزار متر سطح زیر کشت در منطقه فیروزآباد روستای برفه در شهربابک افتتاح شد.

منگلی با بیان اینکه در این گلخانه ۵ نفر به طور مستقیم مشغول به کار می‌شوند، افزود: این پروژه با ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار از تسهیلات صندوق کارآفرینی امید و ۲۵۰ میلیون تومان آورده شخصی راه اندازی شده است.

او از افتتاح طرح ۷۰ راسی گاو شیری در منطقه علی آباد چشمه در شهربابک خبر داد و  بیان کرد: برای این طرح، ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار از تسهیلات جهاد کشاورزی و ۲۵۰ میلیون تومان آورده شخصی هزینه شده است.

معاون جهاد کشاورزی شهربابک  تصریح کرد: در این پروژه که سه درصد شیر شهرستان را تولید می‌کند، سه نفر به طور مستقیم مشغول به کار هستند.

 او با بیان اینکه ۱۶ کیلومتر خط انتقال لوله آب با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد تومان در منطقه بنه یکه به بهره برداری رسید، بیان کرد: اعتبار ۱۳ کیلومتر از این خط انتقال از محل روستا‌های فاقد دهیاری و ۳ کیلومتر آن از اعتبارات استانی تامین شده است.

منگلی بیان کرد: دو کیلومتر کانال انتقال آب نیز در سطح شهرستان شهربابک با هزینه ۲۵۰ میلیون تومان از اعتبارات استانی به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار