رییس اداره فناوری اطلاعات آموزش و پرورش استان کردستان ازراه اندازی سامانه ارتباط مردمی آموزش و پرورش استان کردستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،علی رشیدی رییس اداره فناوری اطلاعات آموزش و پرورش استان کردستان گفت:در راستای ارائه خدمات در بستر الکترونیک و هم چنین کاهش مراجعه حضوری ارباب رجوع به آموزش و پرورش استان به خصوص در ایام شیوع بیماری کرونا و هم چنین ایجاد فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، پرتال خدمات الکترونیک آموزش و پرورش استان کردستان برای خدمت رسانی غیر حضوری به مراجعین راه اندازی و به نشانی http://kurdmedu.ir آغاز بکار کرد.

اوبا اشاره به ویژگی‌های این سامانه گفت: ارتباط با مدیر کل آموزش و پرورش کردستان یکی از بخش‌های این پرتال است که مراجعین محترم می‌توانند با مراجعه به این بخش، تکمیل فرم و اعلام شماره تماس، پیام، سئوالات، نظر، انتقاد، پیشنهاد و یا درخواست خود را ارائه نماید و به صورت الکترونیکی به موارد مطرح شده پاسخ داده می‌شود و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست.

رشیدی به تشریح سایر بخش‌های پرتال نیز پرداخت و گفت: یکی از دیگر از بخش‌های پرتال، نظر سنجی الکترونیکی از ارباب رجوع در خصوص نحوه و کیفیت ارائه خدمات است که مراجعین محترم می‌توانند به تکمیل پرسش نامه تعبیه شده ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایند.

رییس اداره فناوری اطلاعات آموزش و پرورش استان کردستان گفت: مهم‌ترین و پر کاربرد‌ترین سامانه‌های مورد نیاز ارباب رجوع نیز در این پرتال تعبیه شده و مراجعین محترم از طریق این درگاه الکترونیکی می‌توانند به سامانه‌های ثبت نام مدارس نمونه دولتی و ... دسترسی داشته باشند.

رشیدی افزود: یکی از اولویت‌های کاری آموزش و پرورش کردستان، توسعه خدمات دولت الکترونیک است و در همین راستا تلاش می‌شود به فراخور حال مراجعین، خدمات به صورت الکترونیکی ارائه شود که ضمن پیگری سریع، دقیق و شبانه روزی درخواست و اقدامات، از مراجعات حضوری ارباب رجوع کاسته شده و موجبات رضایت مندی ارباب رجوع و تکریم مراجعین را فراهم می‌نماید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.