به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ باستانی رییس بیمارستان مصطفی خمینی ایلام از کاهش ٣٣ درصدی شکایات از بیمارستان در سال ٩٨ نسبت به سال ٩٧ خبر داد.
او افزود: هرچند این روند نزولی شکایت از بیمارستان میتواند نتیجه تلاشهای صورت گرفته در جهت کسب رضایت مراجعین و بیماران باشد ولی تیم مدیریت بیمارستان بر آن است قابلیتها و بسترهای لازم جهت دریافت بازخوردهای مثبت و منفی نسبت به خدمات دهی بیمارستان توسعه دهد تا از این منظر و مسیر بتوانیم کیفیت خدمات را ارتقاء داده و نواقص را رفع کنیم.
باستانی اظهار کرد: بر اساس آنالیز داده ها، بیشتر شکایات از برخوردها و نحوه تعاملات انسانی است که نیازمند آموزش متدهای ارتباطی حرفهای و ایجاد مهارتهای پاسخگویی در بین همکاران میباشد.
او به واحدهای بهبود کیفیت و سوپروایزر آموزشی بیمارستان تأکیدکرد: در طی یکماه، تحلیلی کامل از علت شکایات و همچنین نیاز سنجی آموزشی ارائه دهند و در قالب برنامه عملیاتی و زمان بندی شده نسبت به اقدامات و آموزشهای لازم و ضروری در این خصوص اقدام نمایند.
باستانی ضمن خرسندی از اینکه بیشتر شکایات در داخل بیمارستان حل شده اند یادآور شد: نحوه رضایت دهی بایستی کاملا آگاهانه و اختیاری باشد و مشکل خاصی که منجر به شکایت شده در اسرع وقت مرتفع شود.
انتهای پیام/ د