مدیر کل انتقال خون استان کرمانشاه گفت : با توجه به راه اندازی بانک خون در شهرستان سرپلذهاب نیاز‌های اولیه تامین و طی روز‌های آینده کمبود‌های لازم جبران خواهد شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ صالحی فر مدیر کل انتقال خون استان کرمانشاه گفت : با توجه به راه اندازی بانک خون در شهرستان سرپلذهاب و استقبال خوب مردم شهرستان در راستای اهدای خون، نیاز‌های اولیه تامین و طی روز‌های آینده نیز کمبود‌های لازم در بحث شرایط، لوازم و محل حضور ارباب رجوع در بانک خون شهرستان جبران خواهد شد.

او با اشاره به اینکه مرکز خونگیری شهرستان سرپلذهاب در مکان کانکسی راه اندازی شده است و نواقصی وجود دارد که درصدر رفع نیازمندی‌ها هستیم گفت : مکان انتظار برای مراجعین باید با امکانات و تجهیزات خوبی فراهم شود تا از پتانسیل‌های موجود استفاده بهینه برای رفاه حال بیماران و عموم مردم شود.

صالحی فر افزود: امکان اعزام پزشک به این مرکز تاکنون فراهم نشده است و پزشکان بومی زحمت این کار را انجام می‌دهند که جای تشکر دارد و قرار است با مساعدت دانشگاه علوم پزشکی و قول خیرین دستگاه یخچال برای نگهداری نمونه خون فراهم شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.