عسگری از تشدید نظارت بر بازار تا پایان تیرماه خبر داد.

نظارت بر بازار

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان دهلران به ریاست فرماندار و با حضور سایر اعضا در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

عسگری فرماندار دهلران از نظارت بر بازار تا پایان خرداد ماه با محوریت اتاق اصناف خبر داد و گفت : تا پایان تیرماه این موضوع با محوریت تعزیرات دنیال می‌شود و در صورت نیاز و در مرحله بعد این موضوع با محوریت دادستان و مشارکت سایر اعضا دنبال خواهیم کرد و نظارت‌ها با شتاب بیشتر بر بازار، بنگاه ها، مسکن و قیمت کالا و خدمات دنبال می‌شود.

او  به بازار مسکن و موضوعاتی از قبیل اینکه در سنوات گذشته به میزان مورد نیاز مردم مسکن تولید نشده افزود : علاوه بر این موضوع عدم تعیین تکلیف اراضی بین مردم و راه و شهرسازی و تاثیرات شرکت‌ها در اجاره‌ها از دیگر عوامل دخیل در گرانی مسکن هستند.

عسگری بر ضرورت تعیین تکلیف اراضی تاکید و گفت : تا پایان شهریور ماه و پایان سال بخش عمده‌ای از مسکن مهر شهرستان تعیین تکلیف خواهد شد و با شروع عملیات اجرایی مسکن اجتماعی در تیرماه جاری انتظار داریم در شهرستان شاهد کاهش بخشی از گرانی اجاره مسکن باشیم.

فرماندار دهلران در خصوص گرانی اجاره بها بیان کرد: اتاق اصناف ماموریت دارد ارتباط مستقیم شرکت‌ها با بنگاه هی املاکی را قطع کند و اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهد و از طرفی با ایجاد کمپ‌ها برای نیرو‌های شرکت‌ها بدنبال قطع نیاز شرکت‌ها به مسکن در شهرستان هستیم.

مهدوی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هم از توزیع ۱۰۰ تن برنج در سه ماهه اول سال جاری با توجه به کرونا و با قیمت مصوب خبرداد و گفت : توزیع ۴۰ تن شکر و ۱۰ تن گوشت منجمد از دیگر اقدامات است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.