فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : نقاط جاده‌ای حادثه‌خیز در این شهرستان باید اصلاح شود که در این زمینه ایمن‌سازی راه‌های مواصلاتی و ارتباطی مدت سه ماه است در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محبت جمالی نیا فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : ایمن سازی راه‌ها از گردنه پاطاق و خروجی شهر سرپل ذهاب شروع و در این خصوص تاکنون تعریض پل ها، تعریض تقاطع‌های گردشی، حذف نقاط کور جاده ای، اصلاح هندسی پیچ‌های خطرناک، نصب تابلو و ایجاد سرعت گیر در جاده‌های مناطق مختلف شهرستان انجام شده است.

او گفت : روستای جدیدالاحداث تنگ حمام که براثر احداث سد جابه جا و از محل اعتبارات زلزله جانمایی شده و اجرای طرح هادی برای آن مطالعه و تصویب شده است.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: بنیاد مسکن تلاش‌های بسیاری برای احداث روستا تنگ حمام متحمل شده و تعدادی از واحد‌های آن در حال بازسازی است که از تسهیلات بازسازی زلزله استفاده کرده اند.

جمالی نیا افزود: تاسیسات و زیرسازی‌های محل قدیم روستا به کلی از بین رفته و باید زیرساخت‌های جدید در محل جدید روستا بخصوص در زمینه برق رسانی ساخته شود که نیازمند تامین اعتبارات لازم است.

او گفت: در جاده چفته باویسی در منطقه مرزی دشت ذهاب از توابع این شهرستان به طول ۹ کیلومتر از محل اعتبارات سال ۱۳۹۷ با ۴۵ میلیارد ریال اختصاص یافته که نیمی از آن تخصیص یافته و در حال اجرا است.

او افزود: با احداث راه چفته باویسی راه دسترسی مردم روستا‌های دهستان جگیران به مرکز شهر سرپل ذهاب آسان می‌شود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.