مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، از هزینه ۳۶۴ میلیون تومانی موقوفات استان برای مقابله با کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام بخشی پور مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، گفت: از ابتدای شیوع کرونا در استان ۳۶۴ میلیون تومان برای جلوگیری و مقابله با ویروس کرونا هزینه شده که در این خصوص ۳۱ هزار عدد ماسک، سه هزار و ۵۰۰ بسته بهداشتی، یک هزار و ۶۶۰ بسته غذایی و۲۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان و مناطق محروم استان توزیع شده است.

 او با بیان اینکه تاکنون برای مقابله با ویروس کرونا سه هزار و ۵۰۰ بسته بهداشتی در استان توزیع شده است، ادامه داد: این بسته‌ها به ارزش ۱۱۴ میلیون تومان بودند که ۲ هزار و ۴۰۰ بسته در ماه مبارک رمضان توزیع شد.

حجت الاسلام بخشی پور با اشاره به اقدامات اوقاف برای تولید و توزیع ماسک، تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا خرداد ماه امسال ۳۱ هزار ماسک با کمک اوقاف و امور خیریه استان با اعتبار بیش از ۲۸ میلیون تومان تولید و بین اقشار آسیب پذیر از جمله معلولان، نیازمندان و مشاغل پرخطر توزیع کردیم.


بیشتربخوانید


مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، ادامه داد: تاکنون یک هزار و ۶۶۰ بسته غذایی هم به ارزش ۱۸۸ میلیون تومان بین نیازمندان استان توزیع شده که از این تعداد ۸۸۳ بسته در جهت اجرای طرح دست‌های مهربانی و ۷۷۷ بسته در طرح تبرکات مهدوی در استان توزیع شده است.

او  همچنین به ضدعفونی کردن بقاع متبرکه استان برای مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: ۴۲ بقعه متبرکه استان به صورت روزانه با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیون تومان ضدعفونی شدند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار