۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز بین نیازمندان اسفند شهرستان قاین توزیع شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،حجت الاسلام عبدالهی امام جمعه اسفدن گفت: در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص رزمایش کمک مومنانه در ماه مبارک، تلاش داریم تا با همکاری موسسات خیریه این حرکت زیبا را در اسفدن انجام داده و آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا را یاری رسانیم.

 او افزود: این رزمایش کار جمع‌آوری و توزیع کمک‌ها بین اقشار آسیب‌پذیر ناشی از شیوع کرونا را بر عهده دارد و با محوریت مساجد و با همکاری نیرو‌های بسیجی و مردمی با یک برنامه مستمر اقدام می‌کند.

حجت الاسلام عبدالهی بیان کرد: تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی بین اقشار آسیب‌پذیر، کمک به فقرا و مستمندان و کمک به افراد بی‌بضاعت و شناسایی فقرا از مهمترین اقدامات در اجرای این رزمایش است.

مسئول یکی از موسسات خیریه اسفدن اظهار کرد: این مقدار گوشت از ذبح ۲۰ راس گوسفند در بین ۵۰۰ خانوار کم درآمد، نیازمند و کسانی که بواسطه ویروس کرونا آسیب دیده اند در سطح شهر اسفدن توزیع شد.

همچنین از توزیع ۱۵۰ سبد غذایی در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: کالا‌هایی از قبیل برنج، روغن، گوشت گوسفند، خرما، قند و چایی به ارزش ۶۹۰ میلیون ریال بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

انتهای/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.