تهیه و توزیع بیش از ۲ هزار بسته غذایی و آموزشی در طرح پازک

مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: در طی این طرح ۲ هزار و ۲۵۹ بسته غذایی، بهداشتی و آموزشی برای توزیع در بین جامعه هدف طرح تولید شده است.

 عرب نژاد مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: یکی از اهداف طرح پازک (پیشگیری از اعتیاد زنان و کودکان) و اجتماع محور، پیشگیری از اعتیاد در محلات، توانمندسازی خانواده‌ها و زنان دارای همسر معتاد در جهت پیشگیری، کنترل و کاهش اعتیاد است.

او افزود: با توجه به مشکلات بوجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا که این خانواده‌های آسیب دیده را به لحاظ اقتصادی آسیب پذیر‌تر می‌سازد، دفتر پیشگیری از اعتیاد معاونت امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان با همکاری و مشارکت سازمان‌های مردم نهاد اقدام به تهیه ۲ هزار و ۲۵۹ بسته بهداشتی و غذایی و تعدادی پمفلت آموزشی کرده است.

عرب نژاد اظهار کرد: این پمفلت‌ها با موضوعات پیشگیری از اعتیاد، مهارت ارتباط با همسر، کنترل خشم، شناخت ویروس کرونا، راه‌های پیشگیری از ابتلا به این ویروس، مدیریت اضطراب در شرایط بحرانی جامعه تولید شده اند و از طریق مراجعه خانه به خانه در ۳۸ محله شهری و روستایی و ۱۵ محله مجری طرح پازک در سطح استان توزیع شده است.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی در پایان گفت: علاوه براین بسته‌ها، آموزش‌هایی درباره ویروس کرونا به ساکنین محلات داده شده است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.