مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۲۷ خرداد سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

بسته اخبار حوادث

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۲۷ خرداد سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرگرد شهرام طوبی نژاد، فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: با اعلام یک مورد آتش سوزی خودرو سمند هنگام رانندگی در شب، ماموران کلانتری بافق جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او افزود: با حضور ماموران کلانتری در محل مشخص شد خودرو به علت نقص فنی دچار آتش سوزی شده است.

طوبی نژاد اظهار داشت: در این حادثه راننده خودرو که فردی ۴۲ ساله بود مصدوم، و با اورژانس به بیمارستان انتقال داده شد.

کودک چهار ساله، قربانی عدم توجه به جلو راننده خودرو

سرهنگ سید محمد طاهر موسوی فرمانده انتظامی شهرستان میبد گفت: در سانحه رانندگی که بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با کودک چهار ساله در بلوار قاضی میرحسین شهرستان میبد به وقوع پیوست، عابر پیاده بر اثر شدت جراحت‌های وارده پس از انتقال به بیمارستان فوت شد.

او افرود: کارشناس تصادف‌های پلیس راهور علت این حادثه را عدم توجه به جلو از سوی راننده خودرو و سهل انگاری والدین در رهاسازی کودک چهار ساله در معابر اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد در پایان از تمامی شهروندان خواست تا در هنگام عبور از معابر و خیابان‌ها از فرزندان خود محافظت نموده چرا که کودکان معصوم در هر شرایطی فاقد هرگونه آموزشی بوده و متوجه خطر‌های احتمالی معابر و خیابان‌ها نیستند.

توقیف چهار دستگاه موتور سیکلت غیر مجاز در مهریز

سرهنگ حسین منصوری، فرمانده انتظامی شهرستان مهریز گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و همچنین برخورد با مزاحمان خیابانی چهار دستگاه موتور سیکلت غیر مجاز که برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کرد را توقیف کردند.

منصوری با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی موتور سیکلت غیر مجاز توقیف شده را هفت میلیارد ریال برآورد کرده اند، ادامه داد: در این خصوص دو متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

او در پایان با اشاره به ممنوع بودن تردد موتور های سنگین و غیر مجاز در سطح شهر، گفت: با توجه به اینکه این موتور سیکلت ها به صورت قاچاق وارد کشور می شوند و موجبات ترس و وحشت شهروندان را فراهم می کنند برخورد با این موضوع در دستور کار پلیس است.

دستبند پلیس بر دستان شش سارق در بافق

سرگرد شهرام طولابی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: مأموران کلانتری و پلیس آگاهی شهرستان بافق با همکاری و همپوشانی در چهار عملیات، شش سارق را دستگیر کردند.

او افزود: این سارقان اموالی از قبیل: پمپ کولر آبی، موتور کولر، ۱۰۰ کیلو کابل، کنتور برق و مقادیری آهن آلات سرقت کرده بودند که با تلاش پلیس بافق اموال مسروقه کشف و در مراحل قانونی به مالباختگان تحویل شد.

سارقان نیز تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف سه کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در تفت

سرهنگ وحید احمدی، فرمانده انتظامی شهرستان تفت گفت: طرح ارتقاء امنيت اجتماعی با محوريت تامين امنيت پايدار، ارتقاء احساس امنيت مردم و برخورد با فروشندگان حرفه ای و معتادان سطح شهرستان توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان تفت به مرحله اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای طرح پاکسازی و برخورد با فروشندگان حرفه ای مواد مخدر مقدار سه کیلو و۵۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک از یک فروشنده حرفه ای و سابقه دار کشف شد.

وحید احمدی ادامه داد: متهم دستگير شده به همراه مواد کشف شده جهت سیر مراحل قانونی تحويل مراجع قضائي شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تفت در پایان بیان کرد: مخلان نظم و امنيت عمومي بدانند نيروي انتظامي هرگز مجال عرض اندام و قدرت نمايي به سوداگران مرگ را نمی دهد و با تمام توان خود در راستای برقراری   امنيت شهروندان و مبارزه با پديده شوم اعتياد اقدام می کند.

کشف بیش از ۵۰۰ گرم شیشه در اردکان

سید رضا صادقیان، فرمانده انتظامی شهرستان اردکان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در راستای برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر با انجام کار اطلاعاتی یک توزیع کننده عمده ماده مخدر صنعتی شیشه را که در سطح شهرستان های اردکان و میبد اقدام به توزیع مواد مخدر می کرد را شناسایی و متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

صادقیان در ادامه بیان کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم مقدار ۵۰۵ گرم ماده مخدر از نوع شیشه، ۱۸ گرم تریاک و همچنین آلات و اداوات توزیع و مصرف مواد مخدر را که به طرز ماهرانه ای درون مخفیگاه جاساز شده بود را کشف کردند.

او در پایان گفت: متهم به همراه مواد کشف شده به یگان انتظامی انتقال و پس از تشکیل و تکمیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف موتور سیکلت سرقتی در اشکذر

سرهنگ علی رضا خدائی، فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر گفت: مأموران یگان امداد اشکذر در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و به دنبال سرقت دستگاه موتوسیکلت تحقیق های خود را جهت کشف آغاز کردند.

او افزود: مأموران پلیس با بررسی های لازم و گشت های پلیسی در نهایت، موتور سیکلت سرقتی را در کمتر از ۲۴ ساعت پس از سرقت كشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر با اشاره به تحویل موتور سیکلت سرقتی به صاحب آن، از شهروندان خواست: جهت پیشگیری از سرقت وسایل نقلیه خود را به تجهییزات ایمنی و بازدارنده مجهز نمایند.

فوت کارگر شرکت هنگام کار با دستگاه سنگ خرد کن

علی مهیجی، فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد گفت: با توجه به دریافت خبری مبنی بر فوت یک کارگر در یکی از شرکت های شهرستان بهاباد بلافاصله مامورام کلانتری مرکز در محل حاضر شدند.

او افزود: با بررسی ماموران مشخص شد که یکی از گارگران این شرکت هنگام کار با دستگاه سنگ خرد کن دچار حادثه شده و در اثر شدت ضربه وارده، جان خود را از دست داده است.

او با بیان اینکه با دستور مقام قضائی جسد متوفی تحویل پزشکی قانونی شد، افزود: امیدواریم با رعایت جوانب احتیاط، دیگر شاهد وقوع چنین حوادث تلخی نباشیم.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار