رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری، از تشدید بازرسی‌های بهداشت محیط در بسیج مقابله با ویروس کرونا در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: بازرسی‌های بهداشت محیط در بسیج مقابله با کرونا ویروس در استان تشدید می‌شود.

او افزود: تعداد کل مراکز تهیه و توزیع، طبخ، عرضه و فروش مواد غذایی تحت پوشش ۱۱ هزار و ۹۵۰ مورد و تعداد کل اماکن عمومی تحت پوشش چهار هزار ۳۹۸ مورد هستند که از ۳۲۵ مرکز تهیه و توزیع، طبخ، عرضه و فروش مواد غذایی بازدید به عمل آمد.


بیشتر بخوانید: مردم مؤثرترین حلقه زنجیره انتقال کرونا ویروس به شمار می‌روند


جزایری با اشاره به اینکه از ۸۲ اماکنه عمومی طی مدت ذکر شده بازدید به عمل آمد اضافه کرد: تعداد مراکز تهیه، توزیع، طبخ و عرضه و فروش مواد غذایی که پروتکل گندزدایی را رعایت کردند ۲۹۴ مورد بودند.

او با بیان اینکه ۲۹۱ واحد تهیه، توزیع، طبخ و عرضه و فروش مواد غذایی بهداشت و حفاظت فردی را رعایت کرده بودند گفت: در این مدت ۳۱۰ مرکز تهیه، توزیع، طبخ و عرضه و فروش مواد غذایی در سامانه سلامت ثبت نام کردند.

جزایری به معرفی ۱۲ مرکز تهیه، توزیع، طبخ و عرضه و فروش مواد غذایی به مراجع قضایی اشاره و افزود: در مدت زمان ۱۵ تا ۱۶ خردادماه سال ۹۹ تعداد شش مورد بازدید مشترک با سایر دستگاه‌های مربوطه در استان انجام گرفت.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار