فاز دوم کارخانه شیشه فلوت کاویان، با حضور معاون وزیر کشور کلنگ زنی شد که تا ۱۸ ماه دیگر به تولید می‌رسد.

حمیدرضا تقوایی مدیر مجتمع شیشه فلوت کاویان در گفتگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: امروز فاز دوم کارخانه شیشه فلوت کاویان با حضور دکتر دین پرست معاون وزیر کشور، کلنگ زنی شد، این پروژه با سرمایه گذاری۱۲میلیون یورو و ۳۰۰میلیارد تومان، مراحل آغاز به کار خود را شروع کرد.

او با بیان اینکه فاز اول این مجتمع، سالانه ۲۲۰ هزارتن تولید شیشه برای صنایع داشته، افزود: در فاز جدید تولیدات آن به سمت تولید انواع بطری و انواع جار می‌رود که در صنایع غذایی استفاده می‌شود.

مدیر مجتمع شیشه فلوت کاویان ادامه داد: تاکنون این محصولات برای خراسان رضوی از استان‌های دیگر وارد می‌شد که با راه اندازی این فاز، جوابگو بیش از ۴۰۰ واحد تولیدی محصولات غذایی در استان هستیم.

تقوایی بیان کرد: مواد اولیه این تولیدات از معادن استان تامین می‌شود و در این مسیر از متخصصان داخلی استفاده می‌کنیم.

او با بیان اینکه، محصولات فاز اول این مجموعه در کشور‌های مختلف جهان کاربرد دارد، تصریح کرد: برای محصولات جدید نیز به دنبال بازار‌های جهانی هستیم.

مدیر مجتمع شیشه فلوت کاویان، تولید روزانه فاز دو شیشه فلوت کاویان را ۳۰۰ تن در روز دانست و تاکید کرد: با راه اندازی این کارخانه برای ۴۰۰ نفر اشتغال مستقیم و ۸۰۰نفر نیز اشتغال غیر مستقیم ایجاد می‌شود.

انتهای پیام//ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.