استاندار مرکزی گفت: سند جهش تولید استان مرکزی امروز ابلاغ می‌شود.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی در حاشیه جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی این استان در شهرستان زرندیه  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت:در این جلسه سند جهش تولید استان مرکزی که در طول دو ماه گذشته از سوی گروهی از مدیران و دستگاه‌های اجرایی با سرپرستی حوزه معاونت اقتصادی استانداری تهیه و روی آن کارشده طرح شد و به تایید رسید بنابراین این سند اجرایی شده و از امروز ابلاغ می‌شود.

 

آقازاده افزود: در سال جهش تولید در شهرستان زرندیه تا پایان امسال۷ طرح بزرگ اقتصادی صنعتی تولیدی کشاورزی و خدماتی با بیش از هزارو ۸۰۰ میلیارد تومان انجام خواهد شد و با اجرای این طرح‌ها بیش از هزار شغل مستقیم ایجاد میشود.

او اضافه کرد: از این هزارو ۸۰۰ میلیارد تومان تا این لحظه ۸۰۰ میلیارد تومان هزینه شده و هزار میلیارد تومان دیگر به اضافه ۲۵ میلیون دلار دیگر هم انشاءالله تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار مرکزی بیان کرد: در میان این طرح‌ها بازدیدی از شرکت تولید ورق‌های فولادی با انواع ضخامت‌های مختلف است در منطقه شهر صنعتی زاویه داشتیم که یکی از بزرگترین کارخانجات تولید فولاد با فناوری‌های نو در کشور هست.

او ادامه داد: در حال حاضر حدود ۵۰ درصد و بلکه بیشتر کار این شرکت انجام شده، همه ماشین‌آلات این شرکت و ماشین‌آلات موردنیاز برای تولید آماده و در حال نصب است.

آقازاده تصریح کرد: انشا الله تا پایان مرداد ماه شرکت گاز استان بیش از ۵ هزار مترمکعب مصرف مرحله اول این شرکت را تامین می‌کند، حدود هفت مگاوات برق شرکت هم تامین خواهد شد و سعی می‌کنیم مشکل آب شرب شرکت را هم در کمترین زمان ممکن حل کنیم.

او اضافه کرد: طرح توسعه شرکت تولید ورق‌های فولادی زرندیه در ۶۰ هکتار زمین در کنار این مجموعه می‌تواند تولید و اشتغال استان را به شدت تحت تاثیر قراردهدو انشالله فاز دوم بعد از راه اندازی فاز اول انجام می‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.